Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arayke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-10 22:29
Ik ben opzoek naar een nieuwe koptelefoon, in t verleden altijd beats gehad die me gemiddeld 1x per half jaar overbreken, nu dat beats van apple is geworden krijg ik hier helaas geen nieuwe meer (in het verleden 4x een nieuwe beats studio v2 gekregen i.vm. overbreken)
Nou krijg ik het vergoed door mijn inboedel verzekering,
ik krijg de beats reparatie prijs terug 198 euro,
Nu ben ik me aan het orienteren op koptelefoons,
ik luister vooral metal, het uiterlijk van de koptelefoon is voor mij ook erg belangrijk (vandaar dat ik voor beats ben gegaan)
Nu heb ik tot nu toe de DENON AH-MM400 en AIAIAI TMA-2 in gedachte,
Ik heb er zelf helaas weinig verstand van, iemand een idee welke van deze 2 beter zou zijn of een andere koptelefoon die er mooi uitziet/goed klinkt tussen de 200 en 270 euro?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:04
Wat bedoel je met overbreken?
Ben je in staat om naar een fysieke winkel te gaan en daar eens te luisteren? Geluid is iets heel persoonlijks en het zou zeker helpen om eens te luisteren in een speciaal zaak hiervoor. Wat mijn persoonlijke mening betreft zullen beide beter zijn dan de Beats studio v2, maar dat is dus ook weer heel persoonlijk. Zelf heb ik een Grado, echter zit deze qua prijsklasse een stukje beneden dat van jou. Wil je een gesloten koptelefoon? Over ear of on ear? Waar gebruik je de koptelefoon vooral?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arayke
Deze koptelefoons zijn helaas nergens bij winkels bij mij in de buurt,
Gesloten of open maakt me inprincipe niet veel uit, ik wil wel echt een over ear,
Ik gebruik de koptelefoon vrijwel overal, op de fiets, thuis op de bank, in bed.
Edit: overbreken als in het plastic van de koptelefoon dat breekt

[ Voor 12% gewijzigd door arayke op 15-06-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:04
Dan zou ik voor gesloten gaan, gesloten is wel zo prettig voor je omgeving ;). Wat bedoelde je met overbreken? Wat ging er stuk aan de beats?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arayke
het gedeelte waar de schelp aan de koptelefoon vastzit, een stukje erboven brak op den duur gewoon over,
Eerst begon het met scheuren en uiteindelijk door hem af te zetten brak het af