Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokpol
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:20
hallo,

ik wil een nieuwe tablet aan gaan schaffen en ik heb de keuze al grotendeels gemaakt:
het wordt een samsung galaxy tab s2 8.0 wit

nu zit er een actie op dat je 50 euro terug krijgt van samsung *O*

maar nu zie ik staan dat er een 2015 en 2016 versie is. zelf heb ik al op internet gezien dat de 2015 over een samsung processor beschikt en de 2016 versie over een snapdragon 652.
De 2016 versie is 20 euro duurder dan de 2015 versie, bij coolblue.

ik vraag me nu af of ik 20 euro meer uit moet geven aan de 2016 versie of gewoon die 20 euro in mijn zak houden en de 2015 versie kopen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:04
persoonlijk zou ik voor de updates altijd voor een recenter model kiezen, het is aannemelijk (maar nooit zeker) dat je met een nieuwe model langer updates gaat krijgen (voor zover samsung daar bij hun tablets aan doet..)

Ongetwijfeld zijn er nog meer verschllen, ik heb de specs niet bekeken, maar mischien heeft de nieuwe een hoger resolutie scherm, meer geheugen, meer opslag, ...

Als de specs je niet zoveel zeggen, plaats dan van beide een linkje hier, dat maakt het makkelijker voor de rest om te beoordelen

[ Voor 14% gewijzigd door Prulleman op 15-06-2016 20:40 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verschil is: processor en MM, processor is nu een Qualcomm 652 welke iets sneller is dan de Exynoss, maar grafisch juist weer iets minder (scheelt niet zo heel veel). Wel denk ik dat die Qualcomm wat meer compatible is met bepaalde spelletjes..
Voordeel is wel dat de 2016 al standaard Android 6 draait, je weet het maar nooit met die updates van Samsung (en ook andere fabrikanten)..
Ik zit zelf precies in hetzelfde dubio..maar ik ga denk ik voor de 2016 versie, die Qualcomm is denk ik ook makkelijker voor customs later en je hebt nu alvast zekerheid van meteen android MM en dus wss net iets langere support.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadviezen horen in MAA. Schopje die kant op.

Zou je verder nog willen toelichten wat je wilt doen met de tablet, dat maakt het makkelijk om te bepalen welke optie beter is en welke niet.

Dat terzijde gehouden zou ik altijd kiezen voor het nieuwere model. Je bent dan zeker dat het apparaat nog geüpdatet wordt en je weet dan ook zeker dat je er lange tijd mee kan doen.

[ Voor 77% gewijzigd door rens-br op 16-06-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:54
kokpol schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:58:
hallo,

ik wil een nieuwe tablet aan gaan schaffen en ik heb de keuze al grotendeels gemaakt:
het wordt een samsung galaxy tab s2 8.0 wit

nu zit er een actie op dat je 50 euro terug krijgt van samsung *O*

maar nu zie ik staan dat er een 2015 en 2016 versie is. zelf heb ik al op internet gezien dat de 2015 over een samsung processor beschikt en de 2016 versie over een snapdragon 652.
De 2016 versie is 20 euro duurder dan de 2015 versie, bij coolblue.

ik vraag me nu af of ik 20 euro meer uit moet geven aan de 2016 versie of gewoon die 20 euro in mijn zak houden en de 2015 versie kopen.
Hier de 2015 versie. Meer dan snel zat voor alle dagelijkse activiteiten op de tab. Geen idee wat jij allemaal gaat doen.
Maar als het verschil €20 is dan kan het natuurlijk geen kwaad om de 2016 halen. Zit daar ook dr cash back op, of alleen op de 2015?

[ Voor 16% gewijzigd door ThijsM op 16-06-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Op allebei zit de cashback

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Pagina: 1