Mijn vraag
Hallo allen,
Het motherboard op mijn pc heeft een VGA, een DVI-D en een HDMI uitgang als beeld, en kan meerdere beeldschermen aan, en aangezien ik onlangs een 2e beeldscherm wilde aansluiten, en allebei mijn beeldschermen VGA hebben had ik een verloopje nodig. Aangezien een verloopje van DVI-D naar VGA €30,- kost, en een verloopje van DVI-D naar DVI-A samen net €15,- kostte heb ik voor de 2e keuze gekozen.
Helaas werkt dit niet, mijn 2e beeldscherm krijgt geen signaal binnen, en de computer herkent geen 2e beeldscherm, dus wat doe ik fout? Zit het in mijn motherboard, of werken de verloopjes niet samen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
MSi Z97 Gaming Motherboard
Samsung Syncmaster 2023NW beeldscherm
Philips 150 S4 beeldscherm (ik weet het, gaar, maar hij stond nog boven.)
DVI-D(dual link) naar DVI-I(dual link) verloopje
DVI-I(dual link) naar VGA verloopje
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
2e beeldscherm op VGA aansluiten, werkt
B.v.d. voor de hulp!
(Dit is mijn eerste topic, dus mocht ik een fout maken, sorry en kun je me er even op wijzen?)
Hallo allen,
Het motherboard op mijn pc heeft een VGA, een DVI-D en een HDMI uitgang als beeld, en kan meerdere beeldschermen aan, en aangezien ik onlangs een 2e beeldscherm wilde aansluiten, en allebei mijn beeldschermen VGA hebben had ik een verloopje nodig. Aangezien een verloopje van DVI-D naar VGA €30,- kost, en een verloopje van DVI-D naar DVI-A samen net €15,- kostte heb ik voor de 2e keuze gekozen.
Helaas werkt dit niet, mijn 2e beeldscherm krijgt geen signaal binnen, en de computer herkent geen 2e beeldscherm, dus wat doe ik fout? Zit het in mijn motherboard, of werken de verloopjes niet samen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
MSi Z97 Gaming Motherboard
Samsung Syncmaster 2023NW beeldscherm
Philips 150 S4 beeldscherm (ik weet het, gaar, maar hij stond nog boven.)
DVI-D(dual link) naar DVI-I(dual link) verloopje
DVI-I(dual link) naar VGA verloopje
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
2e beeldscherm op VGA aansluiten, werkt
B.v.d. voor de hulp!
(Dit is mijn eerste topic, dus mocht ik een fout maken, sorry en kun je me er even op wijzen?)