Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wifi van PC doorgeven near ps4

Pagina: 1
Acties:

• eviltuinhekje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-11 12:17
Hey tweakers

ik heb al een lange tijde een ps4 maar de internet verbinden over wifi is zo dermate langzaam dat ff een update van 8 gb downloaden 6 uur duurt, nou heb ik naast mijn ps4 een destop pc staan, waarbij het downloaden wel lekker rap gaat (gem. 8 mb p/sec) 8)7 (ook verbonden via wifi)

nou is mijn vraag of ik de wifi van mijn pc (die is verbonden met een draadloos adaptertje ) door kan sturen naar mijn ps4? :)

• VVV-007
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-11 21:42
Via WiFi gaat dat vaak niet werken, Omdat je huidige WiFi adapter al ingebruik is om je netwerk op te vangen (en kan dan niet tegelijk een ander netwerk uitzenden)

Wat wel kan is je PC en PS4 verbinden via een lan kabel en dan in windows je wifi internet verbinding delen met je Lan adapter. Je PS4 zou dan verbinding moeten kunnen maken via je PC. Hou er wel rekening mee dat als de PS4 dan aan het downloaden is, internet op je pc in die tijd zeer waarschijnlijk ook erg traag is (omdat je PS4 de hele WiFi verbinding vol trekt).

• eviltuinhekje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-11 12:17
Vvv.

Top dan ga vanmiddag even een utp kabeltje halen, bedankt voor de hulp :)