Hallo iedereen!
Ik zoek wat hulp bij het samenstellen van een nieuwe game pc, hierbij wat info:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem kunnen gamen. Ik speel voornamelijk league of legends en blizzard games. Ik speel heel af en toe ook games als fallout 4 enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen max prijs, maar ik zou hem het liefst zo goedkoop mogelijk houden. Ik wilde eerst de kleuren matchen enzo, maar dat word mij iets te duur. Ik heb daarom ook gekozen voor een dichte case, zodat de onderdelen niet zichtbaar zijn. De build die ik nu heb is een richtlijn en liever goedkoper. Assemblage ga ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik nog geen componenten of randapparatuur op de Logitech G402 muis na.
Ik ben van plan om op een full hd scherm te spelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een goede videokaart nodig te hebben en een 6e gen processor, waardoor de RAM DDR4 wordt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mij maakt de het niet uit hoe groot hij is en hoeveel stroom hij verbruikt. Het zou wel fijn zijn als hij aan de stille kant is. Vind het blazen namelijk erg vervelend.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Waar jullie mij mee kunnen helpen is door naar mijn build te kijken en eventuele (goedkopere) onderdelen voor te stellen. Ik wil alleen wel een goede pc hebben. Als ik daar dus wat meer voor moet betalen is dat maar zo. Alleen is de bedoeling dat ik niet meer betaal dan nodig is. Bang for buck zou dus fijn zijn
Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven, mochten er nog vragen zijn hoor ik die graag.
Mijn (tijdelijke) build:
PC na aanpassingen forum: (evt de RX 480 als video kaart i.p.v de GTZ 970)
Ik zoek wat hulp bij het samenstellen van een nieuwe game pc, hierbij wat info:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem kunnen gamen. Ik speel voornamelijk league of legends en blizzard games. Ik speel heel af en toe ook games als fallout 4 enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen max prijs, maar ik zou hem het liefst zo goedkoop mogelijk houden. Ik wilde eerst de kleuren matchen enzo, maar dat word mij iets te duur. Ik heb daarom ook gekozen voor een dichte case, zodat de onderdelen niet zichtbaar zijn. De build die ik nu heb is een richtlijn en liever goedkoper. Assemblage ga ik zelf doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel heb ik nog geen componenten of randapparatuur op de Logitech G402 muis na.
Ik ben van plan om op een full hd scherm te spelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een goede videokaart nodig te hebben en een 6e gen processor, waardoor de RAM DDR4 wordt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mij maakt de het niet uit hoe groot hij is en hoeveel stroom hij verbruikt. Het zou wel fijn zijn als hij aan de stille kant is. Vind het blazen namelijk erg vervelend.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Waar jullie mij mee kunnen helpen is door naar mijn build te kijken en eventuele (goedkopere) onderdelen voor te stellen. Ik wil alleen wel een goede pc hebben. Als ik daar dus wat meer voor moet betalen is dat maar zo. Alleen is de bedoeling dat ik niet meer betaal dan nodig is. Bang for buck zou dus fijn zijn
Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven, mochten er nog vragen zijn hoor ik die graag.
Mijn (tijdelijke) build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 298,80 | € 298,80 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 34,69 | € 34,69 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 87,45 | € 87,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 886,74 | |
PC na aanpassingen forum: (evt de RX 480 als video kaart i.p.v de GTZ 970)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 298,80 | € 298,80 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 34,69 | € 34,69 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 870,24 | |
[ Voor 26% gewijzigd door Rayvo op 15-06-2016 23:28 ]