Ik heb laatst mijn GameBoy Color een paar dagen in de auto laten liggen en waarschijnlijk door hitte is het schermpje nu verziekt. Er zitten twee zwarte vlekken op waar niets meer op wordt weergegeven. Wat kan ik hier aan doen behalve een nieuwe kopen?
Bij mij trokken die vlekken na een paar uur vanzelf weer weg, maar ik had ook nog zo'n degelijke grijze.
Probeer het scherm eens een paar keer te resetten
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
Resetten heeft geen zin, doet het nog steeds niet. Maar is dat echt schoon te maken of verzin je dat maar?
Ik denk dat de zon er net als bij een vergrootglas er versterkend op geschenen heeft en er dus dingen zijn ingebrand, je kan nintendo servicelijn ff bellen en vragen hoeveel dat kost om te laten repareren. Of je doet het natuurlijk zelf als een echte tweaker!
GBA, yeah! 
Vond ik ook al maar die wou ik sowieso kopen
Hoeveel zou dat dan gaan kosten een nieuw schermpje(denk je), ik heb al de Nintendo Service Lijn gebeld maar vandaag was er niemand.
Vond ik ook al maar die wou ik sowieso kopen
Hoeveel zou dat dan gaan kosten een nieuw schermpje(denk je), ik heb al de Nintendo Service Lijn gebeld maar vandaag was er niemand.
uuu weeknie mijn nieuwe schermpje van de normale GB was 15 piek dus...
Maar waarom zou je je schermpie willen vervangen als je toch al een GBA gaat kopen. Je kan die spellen toch gewoon op de GBA spelen.
Ik heb de Nintendo lijn gebeld en het is.
pompompompom
............
............
gebroken.
JAH!!!
In één keer juist.
Het LCD-schermpje zou zijn gebroken toen het in de zak achter de autostoel lag toen er niemand in zat.
Logisch hè.
Geen warmte dus...maar mysterie
Dus, als er vlekken op zitten die akelig recht zijn en inktzwart, slecht nieuws, LCD-scherm gebroken, kost FL95,- om een nieuwe te krijgen.
Denkut niet hoor, maar voor als jullie hetzelfde gaan beleven.
pompompompom
............
............
gebroken.
JAH!!!
In één keer juist.
Het LCD-schermpje zou zijn gebroken toen het in de zak achter de autostoel lag toen er niemand in zat.
Logisch hè.
Geen warmte dus...maar mysterie
Dus, als er vlekken op zitten die akelig recht zijn en inktzwart, slecht nieuws, LCD-scherm gebroken, kost FL95,- om een nieuwe te krijgen.
Denkut niet hoor, maar voor als jullie hetzelfde gaan beleven.
Mischien dat door de hitte de lucht in het ding is gaan uitzetten en dat daardoor iets is gebroken...
Nee, hij zei dat de warmte er niets mee te maken had. Hij is daartegen bestendig, tenminste tot een graden of 40.
Verwijderd
ROFLOL, daar heb je het dus al. Die gast/vrouw heeft geen auto. Waarom wordt er altijd voor gewaarschuwd om het raam open te laten als je een hond in een auto hebt die in de zon staat? Omdat het al gauw ver boven de 40 kan worden in zo'n auto en je dan je hond BARB-Q-ed. Daar is je "mistery": is dus gewoon doorgefikt!Op woensdag 27 juni 2001 17:40 schreef robbinh het volgende:
Nee, hij zei dat de warmte er niets mee te maken had. Hij is daartegen bestendig, tenminste tot een graden of 40.
Staat het in de handleiding? Nee? Gewoon US-achtig doen en een nieuwe eisen!
PS zal wel ff nakijken in GBC handleidinkje!
edit:
pagina 45 VOORZORGSMAATREGELEN HARDWARE/ONDERHOUD:[quote]
7. Stel de Game Boy, spelcassettes of onderdelen van de Game Boy niet bloot aan extreem hoge of lage temperaturen. Het LCD-scherm kan langzaam gaan reageren of uitvallen bij lage temperaturen.
Het LCD-scherm zal slechter werken bij hoge temperaturen. Stel de Game Boy niet voor langere tijd bloot aan direct zonlicht.
[/quote]
Ik maak hieruit op dat je auto op de Noordpool heeft gestaan waar de zon er voor meer dan 5 dagen lang op je LCD schermpje heeft geschenen.
PS: waarom raden ze altijd zonlicht aan als het zo slecht is?
pagina 45 VOORZORGSMAATREGELEN HARDWARE/ONDERHOUD:[quote]
7. Stel de Game Boy, spelcassettes of onderdelen van de Game Boy niet bloot aan extreem hoge of lage temperaturen. Het LCD-scherm kan langzaam gaan reageren of uitvallen bij lage temperaturen.
Het LCD-scherm zal slechter werken bij hoge temperaturen. Stel de Game Boy niet voor langere tijd bloot aan direct zonlicht.
[/quote]
Ik maak hieruit op dat je auto op de Noordpool heeft gestaan waar de zon er voor meer dan 5 dagen lang op je LCD schermpje heeft geschenen.
PS: waarom raden ze altijd zonlicht aan als het zo slecht is?
Pagina: 1