http://www.xbmcfreak.nl/
en hierna werkt hij weer volgens de foonsjop?
Dat is ook het enige waar dit **** N*kia goed voor zijn!
[/flamebait]
Fun while it lasted: World Community Grid!
Ik had'm aan de muur gehangen ofzo
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Zonde? Dacht het wel. (Is wel een koelkast maar ja)
De 7110 is best een mooie telefoon hoor, alhowel roelt de 6210 ook harder
Moet het ding terug naar Siemens. Pingping.
Kan je beter een nieuwe Prepaid kopen.
Wegwerptelefoons tegenwoordig.
Verwijderd
Is een 6210 beter dan een 7110 ??
Kan iemand mij er aub iets over vertellen.
want ik dacht er aan om een 7110 te kopen.
Het zijn beide goede telefoons. Ik heb de 6210 er zijn een paar kleine minpuntjes.Op maandag 25 juni 2001 19:04 schreef Kemo het volgende:
hmm..
Hij is wat traag vooral bij smsjes bekijken.
De batterij zit een beetje los (niet echt last van).
De 7110 is wat ouder maar wel een goede telefoon hij is ook behoorlijk groter.
Wat is je nummer dan proberen we het even uit. Moet je er wel een filmpje van maken.
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
bedankt voor je tip..Op maandag 25 juni 2001 19:10 schreef Erhnam het volgende:
6210 is iets kleiner en heeft geen klepje en geen antenne. Ik zou voor de 6210 gaan.
maar wat waren jouw ervaringen met de 7110?
want als ik op de nokia site naar de specs kijk, dan is er geen verschil. Aleen weegt die 7110 meer en is tie groter.
p.s: Ik vind, die design gewoon mooi van 7110.. Misschien dat ik daarom dacht om het te kopen..
Verwijderd
ROTFLOLMAOPIMP, mijn koelkast was laatst toen ie pas gekocht was meteen het raampje van kapot. Aangezien ik het op een gegeven moment toch niet meer zo'n mooi telefoontje vond heb ik dat maar als smoes voor een nieuwe kopen gebruikt. Leuk idee heb je me nu gegeven eigenlijk....Op maandag 25 juni 2001 19:19 schreef Erhnam het volgende:
Zo zeiden mijn ouders.. je hebt nog heel wat 'bellen' te goed
Under Construction
Ik heb hem daar voor het eerst ontmoet ..... daar aan de waterkant ...daar aan de waterkant......ik heb hem voor het eerst gedropped daar aan de waterkant......daar aan de waterkant
[/joke]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Ja! Dat wil ik ook wel eens zien ja... knapt ie dan overigens niet?Op dinsdag 26 juni 2001 11:21 schreef HaaZie het volgende:
wat je ook zou kunnen proberen is dat je hem in een bakje water legt (of bier, of wat anders) en dat je hem dan lekker gaat invriezen... kijken wat ie doet
Nokia (of was het Ericsson) had toch ook een waterdichte telefoon gemaakt ?
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
Verwijderd
HahhaaOp dinsdag 26 juni 2001 10:54 schreef clvy82 het volgende:
mmm mijnes was een keer in een glas bier beland.. ging ie spontaan aan en uit en bellen en weet ik wat.. dagje drogen en hij deed het weer...
39
Verwijderd
NuttigOp maandag 25 juni 2001 18:00 schreef Erhnam het volgende:
Mijn nokia was kaduk.. ( microfoon ) deed het niet meer en aangezien ze niet meer gemaakt worden adviseerde mijn lokale telefoon dealer de telefoon een badje te geven. Deze foto's wil ik jullie natuurlijk niet onthouden dus hiero komen ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het resultaat mag er wezen ( zie luchtbel)
[afbeelding]
Geinig...Ik vind het wel een stoer model nog steeds. Jammer dat ie constant vast loopt.
Nu niet meer denk ik
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
hij had van dat spray over de printplaat ed gedaan enzo weet niet spies hoe of wat, maar toen die op een van de knopjes drukte ging het mis...maar ik heb gezie ndat het werkte onderwater....was best geinig:)
mijn scheikundeleraar dreigt altijd zoutzuur ofzow over mobieltjes te gooien die in zijn les afgaan....
kun je ook es proberen
\o/
Die van ons dreigt altijd elke telefoon die afgaat uit het raam te gooien..Op dinsdag 26 juni 2001 17:58 schreef Arshia het volgende:
mijn scheikundeleraar dreigt altijd zoutzuur ofzow over mobieltjes te gooien die in zijn les afgaan....
Dan mieterd je telefoon van 4 hoog naar beneden....
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
mijn vorige pocketline koelkast was op me werk van boven (4 verdiepingen) naar onder gevallen op de stenen...en....hij deed het nog gewoon geen zichtbaar krasje en sterker nog...hij was niet eens uitgegaanOp dinsdag 26 juni 2001 18:27 schreef pier het volgende:
[..]
Die van ons dreigt altijd elke telefoon die afgaat uit het raam te gooien..
En de leraar Wiskunde van mijn zusje heeft een keer zoiets gedaan.Op dinsdag 26 juni 2001 18:27 schreef pier het volgende:
[..]
Die van ons dreigt altijd elke telefoon die afgaat uit het raam te gooien..
Maar dan niet bij die van mijn zusje zelf.
Verwijderd
en had je nog gemiste oproepen?Op dinsdag 26 juni 2001 18:41 schreef Kertje het volgende:
[..]
mijn vorige pocketline koelkast was op me werk van boven (4 verdiepingen) naar onder gevallen op de stenen...en....hij deed het nog gewoon geen zichtbaar krasje en sterker nog...hij was niet eens uitgegaan
Verwijderd
* bliep bliep bliep *
Leraar: "Zet uit dat ding! Of hij gaat het raam uit!"
Meisje: "Maakt niet uit, hij is toch verzekerd."
Leraar pakt de telefoon en gooit deze uit het raam.
Ik vond trouwens dat de leraar groot gelijk had.
Verwijderd
Op woensdag 27 juni 2001 17:25 schreef Baba het volgende:
3310's verdiende loon
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
HAHAHAHA!Op maandag 25 juni 2001 18:00 schreef Erhnam het volgende:
Mijn nokia was kaduk.. ( microfoon ) deed het niet meer en aangezien ze niet meer gemaakt worden adviseerde mijn lokale telefoon dealer de telefoon een badje te geven. Deze foto's wil ik jullie natuurlijk niet onthouden dus hiero komen ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het resultaat mag er wezen ( zie luchtbel)
[afbeelding]
Maar kon je hem niet beter naar een winkeltje brengen waar ze er gewoon een nieuwe microfoon inzetten voor een paar tientjes?
of gewoon in de fik.
opblazen!
eroverheen rijden.
in het water gooien vind ik wel een beetje duf zeg.
Bij elke stap een foto.
De scherven wel oprapen he? Anders komt Greenpease op je af!
* Blue-eagle gotter wil weleens zien wat die dingen kunnen
Met initiatief nemen kom je dus een heel eind in deze maatschappij
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Alle proemn in n drek
als mijn oude natuurkunde leraar dat had gedaan [WFVN] denk ik niet dat hij nog in Gadget Talk mag komenOp dinsdag 26 juni 2001 17:58 schreef Arshia het volgende:
aawh wat liev
kun je ook es proberen
Verwijderd
Als dit de manier is om aan techposts te komen, beetje vreemde manier.
Overigens was het repareren van die 7110 WEL de moeite waard. Die microfoon zit nl. in de schuifklep verwerkt, en die is te vervangen, evenals de geleiding. Dus een beetje dom van die telecomzaak om te zeggen dat het NIET de moeite waard was om te repareren. Ik denk dat je voor 50-75 piek klaar had kunnen zijn. Bovendien kun je anders nog altijd langs de meest dichtbijzijnde Nokia Service Point terecht.Met een beetje mazzel vervangen ze 'm meteen voor een nieuwe!
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
anders kon je er nog wat mee klooien.
maarre vertoont ie nog enig spoortje van leven
---------------------------------------
geef hem maar aan mij
sjees.....owkee... kben een sadist... maar zo errug? neh....Op zaterdag 07 juli 2001 17:04 schreef SaURoN het volgende:
[..]
als mijn oude natuurkunde leraar dat had gedaan [WFVN] denk ik niet dat hij nog in Gadget Talk mag komen![]()
Verwijderd
kwas beetje erug dronke, en toen met stel vrienden een vijfer in gesprongen.. vond me mobiel niet echt leuk volgens mij
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit er aan te denken om hem aan een zelf geboude raket de luch in te schieten!
Als het een t28s is mag je hem wel naar mij toeschietenOp zondag 08 juli 2001 13:32 schreef noXic het volgende:
Ik zit nog eigenlijk te denken om een dikke stunt uit te halen met mijn ericsson.
Ik zit er aan te denken om hem aan een zelf geboude raket de luch in te schieten!
Slapende honden bijten niet
Verwijderd
Hahaha, nee dat is juist het mooie, het is namelijks een A1018s, dis is zo lomp dat het nog moeilijk wordt ook!Op zondag 08 juli 2001 14:10 schreef mini_head_maxi_brains het volgende:
[..]
Als het een t28s is mag je hem wel naar mij toeschieten
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
JA, mijn 8210 ook. Werkt nog steeds prima en ruikt weer frisOp zondag 08 juli 2001 09:38 schreef Kertje het volgende:
mijn 8210 hed een keer in de was gezeten (het gehele programma) en hij doet het nog gewoon
ik stop mijn 8210 toch niet zomaar in de was vindt ik een beetje zonde van mij toestel.Op zondag 08 juli 2001 09:38 schreef Kertje het volgende:
mijn 8210 hed een keer in de was gezeten (het gehele programma) en hij doet het nog gewoon
Verwijderd
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
6210 is nieuwer, kleiner..Op maandag 25 juni 2001 19:04 schreef Kemo het volgende:
hmm..
alleen kleiner scherm.
7110 heeft een ideaal scroll wieltje, nog geen een phone heeft er een.
daarna naar verzekering opgestuurd..
nokia 8210.. klein maar fijn!
En zelfs nieuwe functionaliteit: Random Standby-tijdOp maandag 09 juli 2001 11:04 schreef luckyme_ het volgende:
[..]
JA, mijn 8210 ook. Werkt nog steeds prima en ruikt weer fris
Verwijderd
Jawel hoor, Sony heeft een paar types daarmee zelfsOp maandag 09 juli 2001 20:56 schreef weeraanmelden het volgende:
[..]
7110 heeft een ideaal scroll wieltje, nog geen een phone heeft er een.

Alhoewel een Nokia op sterk water heeft wel wat.
Al vind ik zelf affikken of er overheen rijden leuker
Ook weer prima opgelost na een paar keer volledig ontladenOp dinsdag 10 juli 2001 10:49 schreef Mr Edge het volgende:
[..]
En zelfs nieuwe functionaliteit: Random Standby-tijd
Enne, met een carkit merk ik er toch niets meer van, altijd vol
Verwijderd
Het antwoord is....Op maandag 25 juni 2001 19:42 schreef Mastermind het volgende:
Haha! Laten drogen en kijken of hij het nog doet!
... JA!! Althans: Als je mic het eerst wel deed..
M`n broertje liet de nieuwe foon van m`n ouwelui in het Snekermeer mieteren... Ik hem opduiken. Na een paar bierflessen en takjes kwam het arme apparaat ( had z`n diploma nog niet) naar boven.. Openschroeven drogen en weer inelkaar... Kijken wat`ie doet...
Na een paar weken kwam hij er weer bovenop. Er was duidelijk sprake van een herstelperiode want hij kreeg steeds meer van z`n oude trekjes terug. Hij kon ineens weer bellen nadat hij al weer een tijdje gebeld kon worden. De batterij kon ook steeds weer een beetje voller en hij leek er weer helemaal bovenop te komen. Alleen geestelijk zat het niet goed. Hij was toch de ouwe niet meer.
Verwijderd
Water zet uit als het bevriest, dus dat word.... [explosion]boem[/explosion]Op dinsdag 26 juni 2001 11:21 schreef HaaZie het volgende:
wat je ook zou kunnen proberen is dat je hem in een bakje water legt (of bier, of wat anders) en dat je hem dan lekker gaat invriezen... kijken wat ie doet
In Tokyo moet je maar eens in de metro's en stations kijken. Liggen meer telefoons dat snoeppapiertjes
Verwijderd
Maaruhm, ik heb zelf nokia 7110. Eerste halfjaar perfecte telefoon. Kan niet anders zeggen. Maar vanaf dat moment, niets anders dan ellende. Ik heb hem nooit laten vallen, maar hij kan gewoon te intensief gebruik niet aan. Hij zit altijd in mijn broekzak ensow. Ook verzekerd, op dit moment ligt ie er weer. Ik ga ervan uit dat ze n'm weer niet kunnen repareren. Dat zou dan al de zoveelste keer zijn, met als gevolg dat wanneer ik niet tevreden ben over de reparatie ik de nokia 6210 krijg van de verzekering