Toon posts:

OS X + internet explorer pagina

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Heel kort en 'dom' vraagje maar hoe kan ik een webpagina's die uitsluitend werkt met internet explorer 7/8/9 zien in OS X?

Ik heb al extensions gedownload voor firefox en chrome, sommige tonen ook de pagina maar deze is van een camera systeem en weigert iets van activeX uit te voeren of in te laden.

Wie kan helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
En met Safari werkt het ook niet?

http://www.imore.com/how-...e-internet-explorer-or-pc

[ Voor 56% gewijzigd door wizai op 15-06-2016 16:23 ]

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:56

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Tja... Internet Explorer 7/8/9 is niet beschikbaar voor OS X dus dan houdt het op. Aangezien je niet zegt waarom je dit wilt, heeft het ook weinig zin om iets anders voor te stellen als work-around omdat dat niet voldoet aan je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:50
ActiveX is alleen maar onder Windows en daar alleen maar onder IE. Helaas is het dus niet mogelijk. Je kunt kijken of het camera systeem een update heeft naar een niet ActiveX systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eens proberen ! :)
Icephase schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:24:
Tja... Internet Explorer 7/8/9 is niet beschikbaar voor OS X dus dan houdt het op. Aangezien je niet zegt waarom je dit wilt, heeft het ook weinig zin om iets anders voor te stellen als work-around omdat dat niet voldoet aan je vraag.
Jawel toch? Is voor een camerasysteem die van op afstand kan geraadpleegd worden via een ip adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Misschien is er overigens wel een App (iPhone/Android) voor de camera beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pendora schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:26:
Misschien is er overigens wel een App (iPhone/Android) voor de camera beschikbaar.
Ja die heb ik al (en werkt) maar via browser is het net iets makkelijker te bedienen. Gaat over 12 camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:56

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:25:
[...]

Jawel toch? Is voor een camerasysteem die van op afstand kan geraadpleegd worden via een ip adres.
Sorry maar dat kon ik niet destilleren uit je TS... volgende keer misschien iets duidelijker zijn? Maar goed, het is dus voor het aansturen van een camerasysteem die ActiveX nodig heeft begrijp ik? Dan heeft Pendora het antwoord nu toch gegeven? Geen ActiveX zonder Windows en IE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:27:
[...]

Ja die heb ik al (en werkt) maar via browser is het net iets makkelijker te bedienen. Gaat over 12 camera's.
Eens. Via web beheer is het veel makkelijker. Waarschijnlijk is het een best oud systeem en zou nu niet meer verkocht kunnen worden. Voor nu zit er helaas niks anders op dan de App gebruiken.

@Icephase:
Ik heb al extensions gedownload voor firefox en chrome, sommige tonen ook de pagina maar deze is van een camera systeem en weigert iets van activeX uit te voeren of in te laden.
Eens dat het er niet 100% duidelijk staat maar het is niet heel moeilijk om hier uit te halen dat het gaat om een beveiligingscamera pagina gaat die met ActiveX werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herofruit
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07-2023
Wij gebruiken Virtualbox met een Windows installatie om browsercomp. te testen. Zal voor jou doeleinden ook uitkomst moeten kunnen bieden :)

https://developer.microso...osoft-edge/tools/vms/mac/
http://osxdaily.com/2011/...or-mac-ie7-ie8-ie-9-free/

4800wp zuid - pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
herofruit schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:06:
Wij gebruiken Virtualbox met een Windows installatie om browsercomp. te testen. Zal voor jou doeleinden ook uitkomst moeten kunnen bieden :)

https://developer.microso...osoft-edge/tools/vms/mac/
http://osxdaily.com/2011/...or-mac-ie7-ie8-ie-9-free/
Bedankt, maar helaas ook de activeX foutmelding.
Het zal voorlopig bij de app blijven, ik kan wel eens op zoek gaan naar gewoon monitor software voor mac, mss dat ik zo verbinding kan maken met het ip adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Als je daarmee ook fouten krijgt, vraag ik me af of het aan internet explorer ligt/OSX ligt.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je "IE8 on Windows 7" hebt gedownload (aangezien je een verouderd product gebruikt, is dat de beste optie). Daar zit nog ActiveX ondersteuning in, maar dat staat standaard uitgeschakeld. Dit moet je zelf activeren.

[ Voor 12% gewijzigd door ThomasG op 15-06-2016 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ThomasG schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 20:03:
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je "IE8 on Windows 7" hebt gedownload (aangezien je een verouderd product gebruikt, is dat de beste optie). Daar zit nog ActiveX ondersteuning in, maar dat staat standaard uitgeschakeld. Dit moet je zelf activeren.
[video]
Helaas, het wil blijkbaar alleen werken op windows machines met IE 6/7/8 8)7
Gelukkig hebben we de ipad app nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien eens vermelden om welke ip-camera's het gaat? Denk dat je eerder moet zoeken naar een cross-platform oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 15:27
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:21:
[...]

Helaas, het wil blijkbaar alleen werken op windows machines met IE 6/7/8 8)7
Gelukkig hebben we de ipad app nog.
Dat betekent dus dat je niet geprobeerd hebt een virtual machine aan te maken met daarin een Windows installatie, of wel?
Heb je alleen geprobeerd IE 8 for mac te gebruiken? Want ja, daar is ActiveX inderdaad niet op aanwezig, gezien ActiveX een Windows-product is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Merethil schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:58:
[...]

Dat betekent dus dat je niet geprobeerd hebt een virtual machine aan te maken met daarin een Windows installatie, of wel?
Heb je alleen geprobeerd IE 8 for mac te gebruiken? Want ja, daar is ActiveX inderdaad niet op aanwezig, gezien ActiveX een Windows-product is.
Ja daar weet ik dat het gewoon gaat werken, maar ik heb geen licentie voor windows en dit is redelijk omslachtig is voor de gebruiker in spe.

Ik heb ook eens een mail gestuurd naar het bedrijf waar deze ooit zijn aangekocht.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2016 09:25 ]

Pagina: 1