Toon posts:

Een gaming pc van max €900

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Weet iemand een goeie gaming pc waar ik games op een goeie kwaliteit mee kan spelen zoals overwatch, h1z1 battlefield etc.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al op articsecrets een pc van €808 gezien, de pc had een GeForce GTX 960 4gb en een i-5 6600.
Ik heb niet al te veel verstand van wat nou wel en wat nou niet echt goed is.
Ik wil graag een desktop kopen, waar ik dus niks meer aan hoef te doen (kant en klaar)
Zouden jullie me kunnen helpen een goeie gaming pc uit te zoeken?

Graag hoor ik van jullie! :)

Alle reacties

• J8S
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-11 22:17

J8S

Je kunt beter de onderdelen voor een PC bestellen bij één winkel en door hen laten assembleren. Dan heb je de nieuwste hardware die precies afgestemd is op wat jij nodig hebt.

Het is de vraag op welke resolutie jij wilt spelen, wat voor FPS je wilt halen en welke settings je wilt. Hier hangt de hele PC vanaf. Probeer daarom even goed vast te stellen wat je precies wilt kunnen spelen op welke settings etc. dan kunnen we je verder helpen.

• robogeeka
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-06 18:10
Even terug naar de basis. DAA beleid

Ook stonden er allemaal leuke vragen die je zomaar hebt verwijderd... Vul deze alsnog in?

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11 01:41
heb je al iets in huis wat je kan hergebruiken ?

ik heb laatste een pc gebouwd maar had de kast en de voeding nog van een andere pc. scheelde toch mooi geld en was voor iets meer dan 1000eur klaar.

Verwijderd

robogeeka schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:30:
Even terug naar de basis. DAA beleid

Ook stonden er allemaal leuke vragen die je zomaar hebt verwijderd... Vul deze alsnog in?
Niet helemaal. Open je een topic met 'vraag' dan krijg je drie vragen, ga je voor 'discussie' dan krijg je de lijst die jij bedoelt