Dag allen! Mijn huidige laptop loopt op z'n laatste benen en heb besloten om weer over te stappen naar een desktop i.v.m. het gamen wat ik op wil gaan pakken. Het is de bedoeling om de desktop rechtstreeks middels een hdmi-kabel aan te sluiten op mijn (uhd)smart-tv.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast het gamen wil ik hem ook gebruiken voor de basistaken en zal ook zo nu eens dan met videobewerking (heel basis) bezig gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er maximaal 900 a 1000 euro voor betalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals aangegeven wil ik mijn tv (Samsung UE40JU6400) als beeldscherm gebruiken en daarbij heb ik nog een wd externe schijf van 1 tb voor extra opslag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de laatste "best buy" van de desktop erbij gepakt en heb vele reviews gelezen.
Ik wil een systeem waar ik nog jarenlang mee door kan en mocht het verouderen dat ik dan gewoon wat componenten kan upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, als het maar stabiel werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het komt in mijn woonkamer dus het moet niet storend worden en liefst natuurlijk een beetje zuinig.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een desktop samengesteld en hier zou ik graag jullie mening over willen horen. Past het bij elkaar? Kan het beter?
Mijn lijstje[i]
NZXT S340 Zwart 65
Gigabyte GA-B150-HD3P 82
Intel Core i5-6600 Boxed 225
Scythe Mugen 4 37
Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 69
MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G 300
Samsung 850 EVO 250GB 88
totaal: ongeveer 870 euro (excl. dvd-speler)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast het gamen wil ik hem ook gebruiken voor de basistaken en zal ook zo nu eens dan met videobewerking (heel basis) bezig gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er maximaal 900 a 1000 euro voor betalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zoals aangegeven wil ik mijn tv (Samsung UE40JU6400) als beeldscherm gebruiken en daarbij heb ik nog een wd externe schijf van 1 tb voor extra opslag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb de laatste "best buy" van de desktop erbij gepakt en heb vele reviews gelezen.
Ik wil een systeem waar ik nog jarenlang mee door kan en mocht het verouderen dat ik dan gewoon wat componenten kan upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, als het maar stabiel werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het komt in mijn woonkamer dus het moet niet storend worden en liefst natuurlijk een beetje zuinig.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb een desktop samengesteld en hier zou ik graag jullie mening over willen horen. Past het bij elkaar? Kan het beter?
Mijn lijstje[i]
NZXT S340 Zwart 65
Gigabyte GA-B150-HD3P 82
Intel Core i5-6600 Boxed 225
Scythe Mugen 4 37
Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 69
MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G 300
Samsung 850 EVO 250GB 88
totaal: ongeveer 870 euro (excl. dvd-speler)