Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
standaard schoolwerk en gamen. GTA5, Dark souls 3 en in the toekomst star citizen.
Geluid vind ik wel belangrijk en wil dit zo laag mogelijk houden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
prijs is niet heel belangrijk. zal tussen de 1000 en 1500 uitkomen denk ik zo. Wil gewoon een lekker systeem waarmee ik alles op ultra kan zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil de kast die ik nu heb (fractal r4) herbruiken. optische drive haal ik er uit en de prrocessor koeler (scyte shuriken ) eruit. de rest allemaal nieuw.
beeldscherm (dell 2412m?) en toetsengerij neem ik ook mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
een systeem waar ik voorlopig weer even vooruit mee kan gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Na mijn eigen onderzoekje ben ik hierop gekomen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
geluid zo laag mogelijk. de kast heb ik al. de koeler heb ik al dus daarmee heb ik al 90% te pakken..
gpu van asus omdat ik daar nu ook al heel tevreden over ben qua geluid
de voeding is nog een vraagpuntje
Ga je overklokken?
nee geen plannen om over te klokken
Wat verwacht je van ons?[i]
in de build nog een paar vraagtekens.
het moederbord... volgens mij heb ik al een redelijke te pakken maar zou je niet kunnen zeggen waaromdeze. zijn er nog goede alternatieven qua prijs/toekomst perspectief/ performance .
de voeding. 500w is geloof ik meer dat voldoende maar be quiet? qua geluid goed aangeschreven maar verder??? andere merken zouden seasonic of corsair zijn.
RAM. 16 gb wil ik er wel in hebben . zit er nog verschil tussen de merken?
standaard schoolwerk en gamen. GTA5, Dark souls 3 en in the toekomst star citizen.
Geluid vind ik wel belangrijk en wil dit zo laag mogelijk houden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
prijs is niet heel belangrijk. zal tussen de 1000 en 1500 uitkomen denk ik zo. Wil gewoon een lekker systeem waarmee ik alles op ultra kan zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil de kast die ik nu heb (fractal r4) herbruiken. optische drive haal ik er uit en de prrocessor koeler (scyte shuriken ) eruit. de rest allemaal nieuw.
beeldscherm (dell 2412m?) en toetsengerij neem ik ook mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
een systeem waar ik voorlopig weer even vooruit mee kan gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Na mijn eigen onderzoekje ben ik hierop gekomen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 223,95 | € 223,95 |
| 1 | Asus H170 PRO GAMING | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING | € 521,99 | € 521,99 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 64,32 | € 64,32 |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 CM 500W | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 87,45 | € 87,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.210,51 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
geluid zo laag mogelijk. de kast heb ik al. de koeler heb ik al dus daarmee heb ik al 90% te pakken..
gpu van asus omdat ik daar nu ook al heel tevreden over ben qua geluid
de voeding is nog een vraagpuntje
Ga je overklokken?
nee geen plannen om over te klokken
Wat verwacht je van ons?[i]
in de build nog een paar vraagtekens.
het moederbord... volgens mij heb ik al een redelijke te pakken maar zou je niet kunnen zeggen waaromdeze. zijn er nog goede alternatieven qua prijs/toekomst perspectief/ performance .
de voeding. 500w is geloof ik meer dat voldoende maar be quiet? qua geluid goed aangeschreven maar verder??? andere merken zouden seasonic of corsair zijn.
RAM. 16 gb wil ik er wel in hebben . zit er nog verschil tussen de merken?