Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik wil graag een Windows 10 laptop. Het zal vooral voor onderweg worden gebruikt, voor internetten, email, Word, PowerPoint, Excel, SPSS en dergelijke. Ook wil ik er graag films op kunnen kijken en Hearthstone op kunnen spelen. Zware spellen of programma's hoeft de laptop niet aan te kunnen.
Wat ik vooral belangrijk vind is de snelheid (dus liever een SSD) en accuduur (Liefst >3 uur). Ook moet hij niet heel groot zijn, 13 of 14 inch is voldoende.
Wat is je budget?
Tussen de 450 en 550 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, daarvoor wordt hij vooral gebruikt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liever geen Lenovo omdat die telkens mallware op laptops installeren.
Wat ik zelf al heb gevonden:
Ik ben benieuwd wat jullie van deze opties vinden, of dat jullie misschien voor totaal andere laptops zouden gaan.
Alvast bedankt!
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik wil graag een Windows 10 laptop. Het zal vooral voor onderweg worden gebruikt, voor internetten, email, Word, PowerPoint, Excel, SPSS en dergelijke. Ook wil ik er graag films op kunnen kijken en Hearthstone op kunnen spelen. Zware spellen of programma's hoeft de laptop niet aan te kunnen.
Wat ik vooral belangrijk vind is de snelheid (dus liever een SSD) en accuduur (Liefst >3 uur). Ook moet hij niet heel groot zijn, 13 of 14 inch is voldoende.
Wat is je budget?
Tussen de 450 en 550 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, daarvoor wordt hij vooral gebruikt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Liever geen Lenovo omdat die telkens mallware op laptops installeren.
Wat ik zelf al heb gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus R301LA-FN218T | € 533,24 | € 533,24 |
| 1 | Asus X302LA-FN223T | € 556,50 | € 556,50 |
| 1 | HP ProBook 430 G3 W4Q05ES | € 503,23 | € 503,23 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.592,97 | |
Ik ben benieuwd wat jullie van deze opties vinden, of dat jullie misschien voor totaal andere laptops zouden gaan.
Alvast bedankt!