Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 782199

Topicstarter
Goedemorgen.

Klein vraagje.

Heb sinds deze week de mogelijkheid om te playstationen via me mobiel. Handig dacht ik zeker met een vr bril.

Echter kom ik er achter dat je telefoon moet splitsen. Heb al zitten zoeken maar kom alleen standaard apps tegen.

Is er een mogelijkheid om je telefoon te splitsen en dan elke app te kunnen openen die je wilt en dat die dan gesplits via vr bril te spelen is.

Alvast bedankt,

Pascal

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51
Hi, welkom op het forum, zou je je vraag wat verder toe kunnen lichten en ook aangeven wat je zelf al hebt gedaan om je probleem op te lossen. (we zijn geen helpdesk ;))

verder begrijp ik helemaal niks van je vraag, wat moet je precies splitsen? weet je zeker dat je iets met VR kan doen? (het lijkt me aannemelijk dat je scherm automatisch gesplitst wordt als je VR content afspeelt) en wat bedoel jet met "elke app"? elke android app of alles van je PS4?

[ Voor 11% gewijzigd door Prulleman op 15-06-2016 11:48 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-05 08:37
Ik denk dat je je beeld in 2en wilt delen voor het gebruik in een VR bril?

Zou je eens zoals hierboven wordt gevraagd wat extra info willen neerzetten?

Welke telefoon, en welk OS en apps gebruik je bijvoorbeeld? En mogen we ervan uitgaan dat je het over een PS4 hebt?

Voor zover bij mij bekend kun je niet zomaar elke app "in 2e splitsen" voor gebruik in een VR bril. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit ondersteund wordt voor het spelen op een Playstation.

Misschien heb je iets aan deze link: http://endspacevr.com/ps4...-gearvr-google-cardboard/