Een paar puntjes. Als eerste het verzoek een post aan te passen/te wijzigen als je iets toe hebt te voegen. Dat voorkomt het meerdere keren achter elkaar posten en daarmee het topic omhoog kicken. Ten tweede wil ik je verzoeken
Het algemeen beleid #quickstart door te lezen. Daar staat hoe je in het vervolg een goede TS kan maken.
Ontopic:
De LG HX751 is een kant en klare all-in-one set met passieve subwoofer. Je zal op zoek moeten naar een gelijke hoofdunit of een receiver met uitgang voor een passieve subwoofer. Dat zijn er niet heel veel. Je zal dan net een Onkyo moeten weten te vinden uit een HTR (all in one)-serie. Al heeft Pioneer ook wel een receiver met uitgang voor passieve subwoofer.
Als je een receiver koopt met uitgang voor een actieve subwoofer (Pre-Out) heb je weer twee keuzes. Of je moet de subwoofer van de LG set actief maken, maar daar zou ik persoonlijk geen geld insteken. Andere optie is een actieve subwoofer kopen. Ik vraag me altijd alleen af of investeren in dergelijke setjes echt het geld waard is. Het laten maken van de huidige unit is wellicht makkelijker.
Let wel dat je in alle gevallen van een nieuwe receiver alleen een receiver hebt en geen bron zoals de LG nu een Blu-rayspeler heeft.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.