Om laravel lokaal te gaan gebruiken wil ik homebrew gebruiken om benodigde software te installeren.
Ik had problemen met mysql / php en homebrew. Daarom heb ik alles verwijderd en ben ik opnieuw begonnen.
Maar na installatie en update van homebrew geeft "brew doctor" nog steeds een foutmelding:
Homebrew's sbin was not found in your PATH but you have installed
formulae that put executables in /usr/local/sbin.
Consider setting the PATH for example like so
echo 'export PATH="/usr/local/sbin:$PATH"' >> ~/.bash_profile
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik werk in een project in phpstorm en in de terminal binnen phpstorm probeer ik homebrew te installeren.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aanpassen van .bash_profile,
Dit is nu de enige regel in .bash_profile
export PATH=“/usr/local/sbin:/usr/local/bin:$PATH”
En heel veel forums doorgelezen maar daar komt het allemaal op hetzelfde neer eigenlijk. Ook het opnieuw opstarten van terminal werkt niet. Heb ook geprobeerd computer opnieuw op te starten met het huidige .bash_profile maar dat had ook geen effect.
Ik had problemen met mysql / php en homebrew. Daarom heb ik alles verwijderd en ben ik opnieuw begonnen.
Maar na installatie en update van homebrew geeft "brew doctor" nog steeds een foutmelding:
Homebrew's sbin was not found in your PATH but you have installed
formulae that put executables in /usr/local/sbin.
Consider setting the PATH for example like so
echo 'export PATH="/usr/local/sbin:$PATH"' >> ~/.bash_profile
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik werk in een project in phpstorm en in de terminal binnen phpstorm probeer ik homebrew te installeren.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Aanpassen van .bash_profile,
Dit is nu de enige regel in .bash_profile
export PATH=“/usr/local/sbin:/usr/local/bin:$PATH”
En heel veel forums doorgelezen maar daar komt het allemaal op hetzelfde neer eigenlijk. Ook het opnieuw opstarten van terminal werkt niet. Heb ook geprobeerd computer opnieuw op te starten met het huidige .bash_profile maar dat had ook geen effect.