Pioneer MVH X380BT onthoud settings niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-01-2021
Mijn vraag

Ik heb me een Pioneer MVH X380BT autoradio aangeschaft, leuk apparaat maar het apparaat slaat mijn instellingen niet op.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb de gehele handleiding al doorzocht maar ben ook ff op een eindpunt aangekomen.
...

Dank je wel.

Beste antwoord (via Mondriaan1 op 16-06-2016 13:00)

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:10
Heb je al eens gegoogled? Wellicht handig om te vermelden in welke auto het is. 't Is namelijk in 99% van de gevallen dat je bij je ISO-stekker de rode en gele kabel moet verwisselen.

Op de constante stroomlijn van je autoradio staat nu geen constante stroom maar deze is geschakeld met je contactslot. Omwisselen en tadaa.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wel een heel matige OP, Mondriaan1. Geef op zijn minst aan wanneer hij de instellingen weer verliest.

Maar als het bij een power cycle van de auto is; Heb je wel de permanente power goed aangesloten?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan1
Oke sorry, het gebeurt elke keer als de kontaktsleutel aan en uit gedraait. Ik merk dat mijn vraagstelling niet voldoende is, als dat eenprobleem moet zijn denk ik dat mn topic maar afgesloten moet worden, ik heb dit al eerder gehad op deze site en mn vragen worden niet beter, ken er niet veel aan doen dat mn communicatieve eigenschappen slechter zijn dan de mensen die op dit forum zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan1
Ik moet morgen om 6 uur opstaan voor mn werk dus ik breek nu even af.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:10
Heb je al eens gegoogled? Wellicht handig om te vermelden in welke auto het is. 't Is namelijk in 99% van de gevallen dat je bij je ISO-stekker de rode en gele kabel moet verwisselen.

Op de constante stroomlijn van je autoradio staat nu geen constante stroom maar deze is geschakeld met je contactslot. Omwisselen en tadaa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mondriaan1 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:04:
Oke sorry, het gebeurt elke keer als de kontaktsleutel aan en uit gedraait. Ik merk dat mijn vraagstelling niet voldoende is, als dat eenprobleem moet zijn denk ik dat mn topic maar afgesloten moet worden, ik heb dit al eerder gehad op deze site en mn vragen worden niet beter, ken er niet veel aan doen dat mn communicatieve eigenschappen slechter zijn dan de mensen die op dit forum zitten.
No worries :) Wat kan helpen is gewoon bij het schrijven van je vraag te redeneren wat voor vragen je terug zou kunnen verwachten en wat jij voor vragen zou stellen als je eigen bericht leest, en beantwoord deze van tevoren in de openingspost.
Dit helpt tevens bij het oplossen van je eigen probleem. Je gaat namelijk vanzelf nieuwe dingen zien die je nog niet bedacht had. Zo heb ik al verschillende topics al tijdens het typen van de openingspost opgelost en dus niet hoeven plaatsen :)

Succes!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mondriaan1
Oke ik ga er mee verder, bedankt voor de reacties

Update 16 juni: Jaaa, dat werkt, heb de beide kabels kruislings verbonden (rood en geel) nu onthoud de Pioneer de instellingen, dank je wel voor jullie hulp. :P _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door Mondriaan1 op 16-06-2016 13:04 . Reden: Succes ]

Pagina: 1