Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor simpel gebruik

Pagina: 1
Acties:

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Laptop voor mijn vriendin die niets bijzonders zal doen erop.
Ik weet niet of ik moet gaan voor Intel of AMD, 8Gb, 6Gb of 4Gb geheugen meer dan genoeg.
Graag jullie advies.

Wat ga je met je laptop doen?
Laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor het internetten, office applicaties en misschien dat mijn vriendin een filmpje kijkt.
Ook gebruiken voor downloads.

Wat is je budget?
Max 450-500 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop zal niet buitenhuis gebruikt worden, voornamelijk op de bank en aan tafel.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
SSD lijkt me wel prettig mocht dat in het budget passen.
Heb zelf zitten kijken, zie https://tweakers.net/pric...200;488129;476143;466045/
Misschien dat jullie me kunnen helpen bij zo een keuze.
Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.

[ Voor 13% gewijzigd door Jieve op 14-06-2016 22:01 ]

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 20:37
missschien een beetje laat, maar ik heb toch een advies.

ik heb voor jouw deze vrindin deze laptop in gedachtenpricewatch: HP Pavilion 15-ac187nd

het bied:
  • een full hd scherm (leuk voor filmpjes)
  • een cd/dvd lezer
  • een m2 SSD (sneller dan normale SSD's)
iik heb naar jouw gevonden suggesties gekeken, maar 4 GB ram is zeker genoeg voor de bovengenoemde taken. en hoever ik weet zij intel chips enerziezuinigger.

ik weett dat ik gezocht heb naar de max van het budget, maar ik denk dat deze laptop jullie veel plezier zal brengen.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50

Verwijderd

Nou Jieve, als je het budget iets opschroeft en die laptop haalt, heb je ook wel wat meer kwaliteit en gaat ie nog lang mee zolang je er geen gekke dingen mee doet!