iPhone 5, streep in het scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik heb een refurbished iPhone 5 gekregen, maar er zit soms een verticale streep door het scherm. Als de streep aanwezig is werkt het touchscreen niet op die plekken en vegen gaat soms heel vreemd. Maar de streep is dus soms wel en soms niet of soms half aanwezig. (het lukt me helaas niet een foto toe te voegen 8)7 )

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Software update gedaan naar de laatste iOS.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 22:06
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:48:
Mijn vraag:

Ik heb een refurbished iPhone 5 gekregen, maar er zit soms een verticale streep door het scherm. Als de streep aanwezig is werkt het touchscreen niet op die plekken en vegen gaat soms heel vreemd. Maar de streep is dus soms wel en soms niet of soms half aanwezig. (het lukt me helaas niet een foto toe te voegen 8)7 )

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Software update gedaan naar de laatste iOS.
Als je druk uitoefent op het scherm komt de streep dan/ gaat de streep dan weg? Dan lijkt 't mij een los contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Indien niet dan lijkt het me dat je een telefoon hebt gekregen waarvan de lcd kapot is gegaan. Kun je geen contact met het bedrijf opnemen waar je de telefoon gekocht hebt?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Volkan1984, ik ga vanavond eens proberen of dit zo is, bedankt!

@Vincitore; helaas heb ik deze iPhone ter vervanging gekregen (rest inboedel) nadat mijn eigen toestel onder garantie bij een bedrijf lag dat vervolgens failliet ging :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Oh dat is balen zeg! Lekkere rest inboedel hebben ze dan gehad :(

Hoop dat het een los contact is voor je ;)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Volkan1984; het lijkt er niet echt op dat het erger of minder erg wordt tijdens het drukken op het scherm. Het lijkt er juist op dat wanneer de telefoon een tijd "slaapt"de streep heel weinig zichtbaar is (vooral helemaal boven en helemaal onder aan het scherm). Zodra je de telefoon gaat gebruiken wordt de streep beter zichtbaar over het gehele scherm.

Enig idee?
Pagina: 1