Zojuist was ik aan het kijken naar een nieuw abonnement bij Vodafone. Nu bel ik iets meer dan 150 minuten dus hun "L-pakket" schikt mij net niet. De Red abonnementen hebben onbeperkt bellen en zou met dezelfde hoeveelheid data 5 euro duurder zijn. Nu dacht ik, voor €5,-/maand kan ik best iets buiten m'n bundel bellen. Immers: in het buitenland zou ik voor €5,- a €0,06/minuut 83 minuten kunnen bellen.
Nu vroeg ik aan Lotte, de medewerker van Vodafone wat de buitenbundeltarieven zijn in Nederland. Maar helaas, €0,23/minuut. Dat betekend dat als je door je bundel heen bent, je goedkoper kan bellen buiten Nederland dan in Nederland.
Best een beetje vreemd toch? Iemand vergelijkbare ervaringen bij andere providers?
Nu vroeg ik aan Lotte, de medewerker van Vodafone wat de buitenbundeltarieven zijn in Nederland. Maar helaas, €0,23/minuut. Dat betekend dat als je door je bundel heen bent, je goedkoper kan bellen buiten Nederland dan in Nederland.
Best een beetje vreemd toch? Iemand vergelijkbare ervaringen bij andere providers?