"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
(Philips DVD 955)
Doet-ie dat constant dan? Of op bepaalde plekken.. Dan kan ik eens kijken of-ie dat bij mij ook doet...Op donderdag 28 juni 2001 15:43 schreef mr_a het volgende:
Bij mij heeft interview with the vampire wl problemen. Nou dan moet ik misschien het apparaat opsturen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Even offtopic: Aanrader die film.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Bij de laatste kiest hij telkens de beste instelling. Ik kan mij voorstellen dat je het misschien in die hoek moet zoeken.
Succes.
xMouse
PM
Laten we lekker link gaan doen...
Het Macro Vision zorgt er namelijk voor dat het "helderheids signaal" gaat varieren.
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Die schiet scene in die winkelstraat is ZO vet!Op donderdag 28 juni 2001 19:23 schreef ErikRo het volgende:
HEAT had bij mij geen problemen, via interne DVD speler van computer.
Even offtopic: Aanrader die film.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.
yeah en dan kijkhard zetten, tering alsof je er zelf middenin staat.Op donderdag 28 juni 2001 22:15 schreef nigelator het volgende:
[..]
Die schiet scene in die winkelstraat is ZO vet!
Is trouwens ook mijn favoriete scene!!
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Aha, dus als iemand de Macro Vision eruit sloopt gaat het misschien goed? Rodisc kon dat toch doen? Er staat "MacroVision Firmware PAL/NTSC v003" met als Software Date Code 000927.Op donderdag 28 juni 2001 22:13 schreef JoeCool het volgende:
Misschien kan het er me te maken hebben dat de DVD-Speler niet lekker reageert op het Macro Vision signaal (Copieerbeveiliging).
Het Macro Vision zorgt er namelijk voor dat het "helderheids signaal" gaat varieren.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Hij wisselt 2x per minuut van brightness. En dat is niet te voorspellen en er zit ook niet precies 30 sec. tussen ofzo. Als het gebeurt en je spoelt 10 sec. terug dan gebeurt het op een ander moment, dus niet hetzelfde frame.Op donderdag 28 juni 2001 15:54 schreef JvS het volgende:
[..]
Doet-ie dat constant dan? Of op bepaalde plekken.. Dan kan ik eens kijken of-ie dat bij mij ook doet...
Helaas kan ik dat niet instellen..Op donderdag 28 juni 2001 19:41 schreef xMouse het volgende:
Ik heb net de Samsung 511 gekocht, prima ding.Daar zit in de beeldinstellingen de mogelijkheid het contrast/ helderheid te vergroten, te verkleinen of de "auto" stand .
Bij de laatste kiest hij telkens de beste instelling. Ik kan mij voorstellen dat je het misschien in die hoek moet zoeken.
Succes.