brightness varieert bij Best Buy DVD's

Pagina: 1
Acties:

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik heb de Aldi DVD speler (LifeTec), een prima ding verder behalve dat *ALLEEN* bij WB Best Buy DVD's de brightness of gamma waarde varieert tussen twee standen.
Dus af en toe wordt het beeld een stukje donkerder en dan een minuut later is het weer goed. Er zit geen systeem/reproduceerbaarheid in, behalve dat het dus alleen bij Best Buy DVD's optreedt.

Hebben meer mensen dit soort problemen? Dank je....

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• mr_a
niemand problemen met best buy...?

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

niet echt.. Ik heb interview with a vampire en die ziet er gewoon goed ui

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Keb er ook geen problemen mee.... 2010 ziet er best uit...

(Philips DVD 955)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• mr_a
Bij mij heeft interview with the vampire wl problemen. Nou dan moet ik misschien het apparaat opsturen :(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 28 juni 2001 15:43 schreef mr_a het volgende:
Bij mij heeft interview with the vampire wl problemen. Nou dan moet ik misschien het apparaat opsturen :(
Doet-ie dat constant dan? Of op bepaalde plekken.. Dan kan ik eens kijken of-ie dat bij mij ook doet...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 23:42
HEAT had bij mij geen problemen, via interne DVD speler van computer.

Even offtopic: Aanrader die film.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Ik heb net de Samsung 511 gekocht, prima ding.Daar zit in de beeldinstellingen de mogelijkheid het contrast/ helderheid te vergroten, te verkleinen of de "auto" stand .
Bij de laatste kiest hij telkens de beste instelling. Ik kan mij voorstellen dat je het misschien in die hoek moet zoeken.
Succes.

xMouse

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

ik heb lenco dvd speler (wehkamp) en diverse best buys, nergens probs mee hoor.

PM

Laten we lekker link gaan doen...

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-03 07:16

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Misschien kan het er me te maken hebben dat de DVD-Speler niet lekker reageert op het Macro Vision signaal (Copieerbeveiliging).
Het Macro Vision zorgt er namelijk voor dat het "helderheids signaal" gaat varieren.

Fashionably sensitive, but too COOL to care

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:21

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op donderdag 28 juni 2001 19:23 schreef ErikRo het volgende:
HEAT had bij mij geen problemen, via interne DVD speler van computer.

Even offtopic: Aanrader die film.
Die schiet scene in die winkelstraat is ZO vet!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 23:42
Op donderdag 28 juni 2001 22:15 schreef nigelator het volgende:

[..]

Die schiet scene in die winkelstraat is ZO vet!
yeah en dan kijkhard zetten, tering alsof je er zelf middenin staat.
Is trouwens ook mijn favoriete scene!!

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Ik vind dat die Best Buys altijd veel minder van kwaliteit zijn, het beeld is zeg maar korrelig.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• mr_a
Op donderdag 28 juni 2001 22:13 schreef JoeCool het volgende:
Misschien kan het er me te maken hebben dat de DVD-Speler niet lekker reageert op het Macro Vision signaal (Copieerbeveiliging).
Het Macro Vision zorgt er namelijk voor dat het "helderheids signaal" gaat varieren.
Aha, dus als iemand de Macro Vision eruit sloopt gaat het misschien goed? Rodisc kon dat toch doen? Er staat "MacroVision Firmware PAL/NTSC v003" met als Software Date Code 000927.

• mr_a
Op donderdag 28 juni 2001 15:54 schreef JvS het volgende:

[..]

Doet-ie dat constant dan? Of op bepaalde plekken.. Dan kan ik eens kijken of-ie dat bij mij ook doet...
Hij wisselt 2x per minuut van brightness. En dat is niet te voorspellen en er zit ook niet precies 30 sec. tussen ofzo. Als het gebeurt en je spoelt 10 sec. terug dan gebeurt het op een ander moment, dus niet hetzelfde frame.

• mr_a
Op donderdag 28 juni 2001 19:41 schreef xMouse het volgende:
Ik heb net de Samsung 511 gekocht, prima ding.Daar zit in de beeldinstellingen de mogelijkheid het contrast/ helderheid te vergroten, te verkleinen of de "auto" stand .
Bij de laatste kiest hij telkens de beste instelling. Ik kan mij voorstellen dat je het misschien in die hoek moet zoeken.
Succes.
Helaas kan ik dat niet instellen..

Pagina: 1