Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meules
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 12:19
Hallo allen,

Ik zit met een prangende vraag.

Een van mijn developers heeft een gigantische blunder begaan met het bouwen van een games webshop. Waar hij dacht test orders te plaatsen bleken dat dus echte orders te zijn geweest.

Je raad het al :) Ik zit nu met +/- €1700 aan overbodige software.

Nu heb ik hier het forum door gespit en ook gegoogled maar ik kan er niet echt achter komen of je
a) die keys zomaar kunt door verkopen
b) Of er bv een ruil-, 2ehands-, whatever marktplaats is waar je de keys eventueel kunt verhandelen.

Ik heb bijvoorbeeld de voorwaarden van Steam gelezen om te kijken of je ze daar kunt verkopen maar daar word ik ook niet veel wijzer van.

Ik heb van alle software keys ook een factuur.

Weet iemand hier een antwoord op?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50
Kan je niet een refund aanvragen of is dat alleen mogelijk voor ons consument?
http://store.steampowered.com/steam_refunds/?l=dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het spul niet geactiveerd is kun je keys in principe gewoon doorverkopen. Ik zie ze genoeg langskomen op V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meules
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 12:19
@Shaiwa887: Deze keys komen direct van de labels. Ze hebben me laten weten dat ze de keys niet kunnen crediteren.

@terw_dan: De keys zijn allemaal nog niet geactiveerd! Ik denk dat ik het dan maar in V&A ga zetten :) In ieder geval bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvelousMax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-09 14:49
Je kunt ze ook proberen op g2a.com te verkopen, die heeft ook een marketplace (pakt wel een deel van je opbrengst). Maar je gaat nooit in de buurt van de aankoopprijs komen, dus beter iets regelen van refund.