TomTom oude app niet meer terug te downloaden bij Mijn-Apps.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 15:37
Mijn vraag

Na het laten repareren van mijn iPhone 6, garantie, en het kwijtraken door Apple heb ik een nieuwe iPhone 6 gekregen. Doordat ik geen risico wilde nemen heb ik de oude 6 gewist, althans zodra deze online komt, en ook de reserve kopie gewist omdat deze niet hersteld kon worden t.g.v. verschillen in iOS versie.

Nu komt het, mijn oude TomTom app waar ik super tevreden over was en waar ik 60 euro voor betaald heb kan ik NIET meer vinden in mijn-apps en in de store, enkel de vernieuwde variant nog.

Op mijn Mac krijg ik de TomTom wel in beeld en staat deze in mijn apps maar kan ik deze weer niet downloaden, hoe dan ook lijkt het er op dat ik nu €45,00 moet betalen voor een nieuwe TomTom app waarbij ik ook nog eens vast zit aan het nieuwe abonnementsysteem dat zij hanteren.

Zijn er omwegen waardoor ik hier toch aan mijn App kan komen? Want momenteel vind ik het een partij afzetterij van TomTom :(

[ Voor 4% gewijzigd door Pat-Juh op 14-06-2016 18:04 . Reden: verduidelijking ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zou eens contact opnemen met TomTom en ze vriendelijk vragen of er nog mogelijkheden zijn de oude app weer te installeren. Als ze daar negatief op antwoorden kun je ze altijd nog voor afzetters uitmaken :p

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
u_nix_we_all schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 18:12:
Ik zou eens contact opnemen met TomTom en ze vriendelijk vragen of er nog mogelijkheden zijn de oude app weer te installeren. Als ze daar negatief op antwoorden kun je ze altijd nog voor afzetters uitmaken :p
Na daar de fora te hebben doorgespit komt het er helaas op neer dat je het abonnement moet nemen... Ik ga sowieso geen jailbreak taferelen inzetten. Dan betaal ik liever, ook al komt het onverwachts dat ik de app niet meer kan downloaden bij mijn-apps ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:04
Als je hem gekocht hebt moet hij er tussen staan.....
Ga bij de appstore (op je iphone) naar updates.
dan zie je bovenaan het woord aankopen
rechts daarvan zie je een pijltje naar rechts....
druk hierop en je zie al je aankopen. Druk je op het kopje: niet op deze iPhone dan zal je ook je niet geinstalleerde apps zien.
Als je hem hebt geinstalleerd, opstarten en instructies volgen. Je zult dan 3 jaar "gratis" TomTom GO krijgen.

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
dorkie schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:56:
Als je hem gekocht hebt moet hij er tussen staan.....
Ga bij de appstore (op je iphone) naar updates.
dan zie je bovenaan het woord aankopen
rechts daarvan zie je een pijltje naar rechts....
druk hierop en je zie al je aankopen. Druk je op het kopje: niet op deze iPhone dan zal je ook je niet geinstalleerde apps zien.
Als je hem hebt geinstalleerd, opstarten en instructies volgen. Je zult dan 3 jaar "gratis" TomTom GO krijgen.
Dat gaat helaas niet op als de app is ingetrokken. Heb de lijst al 10 keer door genomen geloof me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:04
Hoe bedoel je ingetrokken?
Anders gewoon effe tom tom aanmailen. Is er niets terug te vinden in je aankoophistorie?

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

De nieuwe applicatie is toch gratis? En als je migreert krijg je 3 jaar volgens het nieuwe plan cadeau (althans, zo was het geregeld @ android en dacht ook gelezen te hebben dat dat voor iOS niet anders was).

Dat is toch geen hele rare deal?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-06 13:19

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Pat-Juh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:14:
[...]

Dat gaat helaas niet op als de app is ingetrokken. Heb de lijst al 10 keer door genomen geloof me ;)
Wel gek, ik kan bij mij zelfs de originele Flappy Bird nog downloaden.
Ik dacht dat je na het downloaden dat een app nooit meer ingetrokken kon worden :X

Maar begrijpelijk dat dit niet zo tof is als je 60 euro hebt betaald voor een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIFTER [NL]
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 09:16
Hooglander1 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:24:
De nieuwe applicatie is toch gratis? En als je migreert krijg je 3 jaar volgens het nieuwe plan cadeau (althans, zo was het geregeld @ android en dacht ook gelezen te hebben dat dat voor iOS niet anders was).

Dat is toch geen hele rare deal?
De nieuw applicatie is inderdaad gratis. Als je de vorige app gekocht hebt krijg je van TomTom 3 jaar lidmaatschap voor de nieuwe (TomTom GO) app. Dit heb ik zelf ook gehad.

Ik heb het net even gecheckt, maar ik kan gewoon de oude app nog downloaden in mijn aankoop historie. Vreemd dat jij dit niet meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
Ik begrijp het ook niet maar met een flink aantal bruiloften en onbekende routes in het verschiet heb ik alsnog eieren voor mijn geld gekozen en heb ik nu weer fatsoenlijke navigatie zonder km-beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403231

Pat-Juh schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:14:
[...]

Toch eens goed nakijken wat er met de aankoop en/of account aan de hand is... bij mij staat de oude 1.23 er nog wel degelijk tussen en is ook te downloaden.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/s3fsx2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-05 12:04

Yor

Yor1313#2571

Ik ga het je niet voorkauwen hier, maar op het support forum van TomTom staan gewoon de directe links naar de download als je ooit de App gekocht hebt en geen gebruik wenst te maken van de nieuwe Go app (je krijgt btw 3 jaar gratis upgrade) en die oude niet kunt vinden in je downloads.

ach, F^%$# it:

https://en.discussions.to...on-app-for-iphone-1003227

http://yor.minitroopers.com

Pagina: 1