Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niloss44
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-03 11:54
Beste Tweakers,

Mijn vraag
Ik denk er over na om de MSI Gaming Series GS60 aan te schaffen. Nu vind ik het heel belangrijk dat de audiokwaliteit goed is wanneer ik mijn hoofdtelefoon erop aansluit.

Mijn huidige laptop, een Toshiba Satellite L550-202, heeft nog steeds ontzettend lelijke audiokwaliteit wanneer ik mijn hoofdtelefoon aansluit. In verschillende reviews over de MSI wordt er niet heel lovend over de geluidskwaliteit gesproken. Ik vraag mij nu dus af of ik wel gewoon hoogwaardig geluid/muziek krijg wanneer ik mijn hoofdtelefoon hier inplug.

Ik heb zelf niets kunnen vinden hierover. Nu kan dit liggen aan het feit dat ik niet precies weet hoe ik dit zou moeten uitzoeken. Heb ook nog geen winkel kunnen vinden die er eentje fysiek heeft staan.

Ik hoop dat iemand mij hierin meer informatie kan verschaffen!

Met vriendelijke groet,

Nils

Relevante software en hardware die ik gebruik
..
Bowers&Wilkins P7 hoofdtelefoon
Satellite L550-202 gebruik ik nu
MSI Gaming Series G260 wil ik wellicht aanschaffen

Wat ik al gevonden of geprobeerd hebb
De onboard boxen geven niet zo goede kwaliteit geluid. Over hoofdtelefoons kan ik niks vinden (Gebruik aan kennis wat ik moet zoeken?
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennisdennis12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:26
Je zou er ook voor kunnen kiezen om een externe geluidskaart aan te sluiten. Een goede externe geluidskaart heeft namelijk veel beter geluid dan een interne geluidskaart..