Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral League of Legends spelen, Call of Duty Black Ops III zulke games. En natuurlijk gewoon e-mailen, websurfen en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en naar bij 550 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gaming toetsenbord, gaming muis, gaming muismat en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een standaard game computer basis apparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige eis is dat ik bovengenoemde games gemakkelijk en goed kan spelen. En nee hoeft niet in ultra settings (gaat ook niet lukken met mijn budget.)
Ga je overklokken?
Overklokken sta ik voor open, wat zijn de risico's voordelen/nadelen? Jullie mening hierover is welkom.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het vinden van een goede game computer. Daarnaast twijfel ik of ik een game pc wil samenstellen en kant-en-klaar thuis ontvang of dat ik zelf alles los koop en in elkaar ga zetten. Ik smacht op jullie ideeën,tips,trucs,commentaar enz. !
Alvast bedankt.
Vooral League of Legends spelen, Call of Duty Black Ops III zulke games. En natuurlijk gewoon e-mailen, websurfen en films kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en naar bij 550 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gaming toetsenbord, gaming muis, gaming muismat en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk een standaard game computer basis apparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige eis is dat ik bovengenoemde games gemakkelijk en goed kan spelen. En nee hoeft niet in ultra settings (gaat ook niet lukken met mijn budget.)
Ga je overklokken?
Overklokken sta ik voor open, wat zijn de risico's voordelen/nadelen? Jullie mening hierover is welkom.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het vinden van een goede game computer. Daarnaast twijfel ik of ik een game pc wil samenstellen en kant-en-klaar thuis ontvang of dat ik zelf alles los koop en in elkaar ga zetten. Ik smacht op jullie ideeën,tips,trucs,commentaar enz. !
Alvast bedankt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 136,95 | € 136,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING | € 123,- | € 123,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Crucial CT102464BA160B | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 62,- | € 62,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 538,75 | |
[ Voor 49% gewijzigd door ferrie99 op 14-06-2016 17:35 ]