Toon posts:

Nieuwe TV: 4k of toch maar niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Ben op zoek naar een nieuwe TV voor in de woonkamer. Na het lezen van review en het bekijken van Specs ben ik tot een shortlist gekomen van een 5 tal TVs.

- LG 55EG920V (Curved)
- LG 55EF950V
- Samsung UE49KS8000 (of de 55 variant)
- Samsung UE55KS9000 (curved)

Bij ons wordt er vooral sport en Netflix gekeken. Ik denk dat alle 4 de bovenstaande TVs hier wel geschikt voor zijn.

Ik blijf echter zitten met 2 grote vragen.
1)
Aan de ene kant is het curved of geen curved? Ik kan echt niet zeggen als ik nu een voorkeur voor het ene of het andere heb. In de winkels vaak in een andere kijkhoek gaan staan, om te kijken als het nu storend is of niet. Ik ben vooral bang dat bij sporten de lijnen bij de niet ideale kijkhoek krom gaan lijken ipv recht.

2)
Aan de andere kant 4K of niet. In het laatste geval, kan ik het hele bovenstaande lijstje schrappen en terug van 0 beginnen. Kan iemand me vertellen als de 4Ks TV echt wel een beter beeld hebben bij het kijken van gewone HD kanalen (telenet in mijn geval, vergelijkbaar met Ziggo) of als het niet echt veel uit maakt. Want dan kan ik mijn budget serieus naar beneden bij stellen en voor een FullHD TV gaan.

Meningen over bovenstaande modellen of andere modellen die de moeite waard zijn mogen natuurlijk ook altijd gemeld worden. Mijn budget gaat tot ongeveer 2500 euro.

Thx,
Dremeber

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bart.kraai
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-05 10:19
Hi Dremeber,

1, Dit is heel erg persoonlijk. Ik zelf zie hier geen meerwaarde in. alleen maar nadelen (ophangen)

2, Sinds 6 maanden in bezit van een 4k TV, voor bekijken van HD kanalen van ziggo (1080i) zal dit minimaal verschil opleveren. Verschil wordt dan gemaakt doordat de TV mogelijkheid heeft te upscalen en met behulp van trukjes de extra pixels erbij maakt. Ga je over naar Netflix/Youtube waar 4K mogelijk is zorgt dit wel echt voor een vooruitgang in de film/serie/docu beleving! Daarbuiten is de 4K content nog niet breed beschikbaar, daarom is het nu echt geen must. Maar wel een nice to have :)

Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Als het budget het toelaat, dan zou ik zeker voor een OLED-televisie kiezen zoals die twee modellen van LG. Daarbij zou ik dan geen UHD kiezen om de resolutie, maar wel om andere zaken zoals HDR. Dat biedt meer waarde tegenover resolutie. Naast het geringe content, zitten de meesten ook te ver van het toestel vandaan om profijt te hebben van de hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Bart en Dimens voor jullie input.
Op dit moment heeft de 55EF950V de voorkeur.
Hij is flat, heeft HDR support (de 2 Samsung hebben dit ook) en is OLED. Nog 2 weken de tijd om een keuze te maken. Vanavond krijgen we de sleutels van het nieuwe huis en kan ik eens proberen in te schatten als 55 inch niet te groot gaat zijn. We zullen ongeveer 3 tot 3,5 meter van de TV af zitten, dus dat zal wel geen probleem zijn.
Het probleem is dat een 55 inch TV in de meeste mediazaken niet groot lijkt, totdat deze ineens in de woonkamer staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart.kraai
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-05 10:19
Haha dat klopt, 55 inch is erg groot. Heb zelf ook een niet al te grote woonkamer en daarom gekozen voor 49 inch. Maar achteraf gezien had die paar extra centimeter niet veel uitgemaakt. 49 inch moest ik ook een week aan wennen na overstap vanaf 32 inch. Maar eenmaal gewend wil je nooit meer terug!

Sowieso jaloers, volgende tv wordt ook OLED bij mij. Donkere scenes in films worden zoveel mooier, denk aan game of thrones wajo wat een verschil moet dat zijn!

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:34:
Bedankt Bart en Dimens voor jullie input.
Op dit moment heeft de 55EF950V de voorkeur.
Hij is flat, heeft HDR support (de 2 Samsung hebben dit ook) en is OLED. Nog 2 weken de tijd om een keuze te maken. Vanavond krijgen we de sleutels van het nieuwe huis en kan ik eens proberen in te schatten als 55 inch niet te groot gaat zijn. We zullen ongeveer 3 tot 3,5 meter van de TV af zitten, dus dat zal wel geen probleem zijn.
Het probleem is dat een 55 inch TV in de meeste mediazaken niet groot lijkt, totdat deze ineens in de woonkamer staat!
Inderdaad een veelgemaakte fout wanneer mensen in de winkels de toestellen gaan beoordelen. Voordeel is wel dat het grote formaat al snel gaat wennen. Hier op Tweakers heb ik ook al vaak gezien dat men het toestel na plaatsing te groot vond, het toch enkele dagen de kans gaf en vervolgens helemaal gewend waren aan het grote formaat en niet meer terug wilde gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pff, nog altijd geen keuze kunnen maken.
De 950V lijkt beter kwa beeld en ziet er beter uit. En is gelukkig in prijs aan het zakken.
De Samsung zou volgens sommige reviews beter zijn om sport naar te kijken.

Over 1 ding ben ik gelukkig al uit, het gaat geen curved worden.

Heeft er soms iemand een idee als ik bij LG net zoals bij Samsung op moet letten dat ik geen Europees model koop ipv een Benelux model? Of speelt dit niet zo bij de LG OLEDs?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:55

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:34:schatten als 55 inch niet te groot gaat zijn. We zullen ongeveer 3 tot 3,5 meter van de TV af zitten, dus dat zal wel geen probleem zijn.
je zult er nog van opkijken hoe snel het went.

Ik ben op 3.5m van 55 naar 65 inch gegaan :) bevalt mij perfect.

Met 55 zat ik toch echt minder "in" de film als met 10" extra diagonaal hoor _/-\o_

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fraggert schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:30:
[...]

je zult er nog van opkijken hoe snel het went.

Ik ben op 3.5m van 55 naar 65 inch gegaan :) bevalt mij perfect.

Met 55 zat ik toch echt minder "in" de film als met 10" extra diagonaal hoor _/-\o_
Kan ik me goed voorstellen, maar ik kan me de reactie van mijn vrouw nog goed herrineren toen 9 jaar geleden de 40inch naar binnen kwam :) . Ze zal het al moeilijk hebben met 55 laat staan 65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Laatst online: 22:55

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

je moet het ook maar net willen natuurlijk :)

ik ben geen sportkijker, mijn voorkeur zou hier ook naar de LG950 gaan trouwens.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand een idee als er bij LG ook rekening gehouden moet worden met europese modellen vs Nederlandse modellen zoals bij Samsung? Of speelt dit niet voor LG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Mijn mening:
Curved tv's zijn niet alleen overrated, het is lastig om met meerdere personen van een optimaal beeld te genieten qua kijkhoek. Als je altijd alleen bent en kijkt gaat die vlieger niet op natuurlijk. Ook, zoals je zelf al aangeeft, heb je te maken met kromming van lijnen en objecten. Het bronmateriaal is er niet voor gemaakt. Ophangen aan de muur heeft nauwelijks meerwaarde meer (lelijker, minder praktisch).

Daarnaast is 4k ook nog wat overrated, zowel qua beschikbaar bron materiaal (4k netflix, YouTube ja en de lage bitrate dan, veel belangrijker mijn inziens). Voordeel is wel hdr en meer kleuren.

Ik zou kijken naar een 1080p (en anders toch 4k) flat OLED paneel, 55" is prima voor 3-3.5 meter kijkafstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 08:45
4k biedt ook voordelen voor 3D kijken, dan heb je genoeg pixels om 2x 1080p door te sturen. Als 3D niet belangrijk is zou ik ook niet gaan voor 4k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
SlasZ schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:43:
4k biedt ook voordelen voor 3D kijken, dan heb je genoeg pixels om 2x 1080p door te sturen. Als 3D niet belangrijk is zou ik ook niet gaan voor 4k.
Is ook zo! Dat is echt een voordeel als je nog af en toe een 3d film wilt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ToFast schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:34:

Ik zou kijken naar een 1080p (en anders toch 4k) flat OLED paneel, 55" is prima voor 3-3.5 meter kijkafstand.
Helaas is voorlopig de 950V de enige flat OLED die momenteel voor mij het geld waard is. Wil eigenlijk niet meer dan 2000 betalen en dan kom ik weer bij de UE49KS8000 terecht. Maar voor de OLED wil ik misschien nog wel 2500 neerleggen. Maar ook niet meer. Van daar de vraag als er bij OLED ook regionale modellen zijn. Er is namelijk een webwinkel die al zeer kort bij de 2500 in de buurt komt. Maar meestal betekent dit grijze import.

4K is voorlopig inderdaad nog niet nodig maar wel al future proof, ik heb toch graag dat een TV minstens een 8tal jaar mee gaat. 4K TV uitzendingen gaan er volgens mij ten vroegste komen eind 2017.
Van Netflix verwacht ik volgend jaar wel al veel meer content in 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerPas
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Wat ik nog niet voorbij zag komen is de vraag hoe lang je met je oude TV hebt gedaan?

Als je 8 jaar met een TV doet zou ik dat ook in mijn overweging meenemen of je voor een FHD of 4K scherm wilt gaan. Er is momenteel nog niet super veel 4K aanbod, maar je merkt wel dat het aanbod er steeds meer komt. De opvolgers / nieuwe modellen van de PS4 en XBOX One kunnen ook beide 4K aan dat zal de gebruikers groep voor 4K content ook weer groter maken en daarmee ook weer de vraag naar 4K content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-09 09:58

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

10 jaar geleden heb ik een -toen- nieuwe TV gekocht. Dat was nog in de tijd dat LED nog geen gemeengoed was, de formaten > 32 inch voornamelijk plasma en je kon kiezen voor HD ready (1366x768) voor een redelijk bedrag en fullHD (1920x1080) voor flink wat extra. Toen gekozen voor 32inch HD ready, ook 'omdat fullHD content toch niet beschikbaar was'...
Tja na 3 jaar was FullHD ineens gemeengoed en dan zit je met je 'verouderde' TV. En ondanks alle diagrammetjes dat je het verschil niet ziet... ik zou zeggen ga zelf maar eens kijken. Tuurlijk zie je dat verschil wel.

Dus afgelopen voorjaar gegaan voor een 4K TV. Ik ga niet weer dezelfde fout maken. Het gaat er niet alleen om welke content nu beschikbaar is, maar ook wat je verwacht voor de komende jaren. 4K gaat er echt wel komen qua content, dus aan jou de keus of je dat wilt kunnen afspelen tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Zonder twijfel de 950V, snap niet hoe je nog niet verliefd bent geworden op het OLED paneel.

De grootste twijfel voor de meeste mensen is op dit moment Full HD OLED of 4K LED. Als je beide kan betalen (950V) dan zou ik het wel weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeke209
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 16:32
Ik heb sinds een 2 maand de LG 55EG920V en bevalt mij zeer goed. Uhd content is inderdaad een beetje schaars maar wanneer je het afspeelt zie je toch een verschil met HD.
De curve op deze tv is erg minimaal en niemand die zich hier nog aan gestoord heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daan87423 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:16:
Zonder twijfel de 950V, snap niet hoe je nog niet verliefd bent geworden op het OLED paneel.

De grootste twijfel voor de meeste mensen is op dit moment Full HD OLED of 4K LED. Als je beide kan betalen (950V) dan zou ik het wel weten. ;)
Gevoelsmatig ben ik er ook wel uit denk ik. Probleem is dat de hersentjes nog het probleem hebben met het aanvaarden van de prijs :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
boeke209 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:18:
Ik heb sinds een 2 maand de LG 55EG920V en bevalt mij zeer goed. Uhd content is inderdaad een beetje schaars maar wanneer je het afspeelt zie je toch een verschil met HD.
De curve op deze tv is erg minimaal en niemand die zich hier nog aan gestoord heeft.
Is er een groot verschil tov FHD als ge naar HD zenders kijkt, of is dat te verwaarlozen?
Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeke209
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:48:
[...]

Is er een groot verschil tov FHD als ge naar HD zenders kijkt, of is dat te verwaarlozen?
Thx.
Ik ga ervan uit dat je bedoeld het verschil tussen 1080p en 4k en ik kan echt niet zeggen dat het te verwaarlozen is, maar het is niet zo'n groot verschil als met 720p en 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Icephase schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:03:
En ondanks alle diagrammetjes dat je het verschil niet ziet... ik zou zeggen ga zelf maar eens kijken. Tuurlijk zie je dat verschil wel.
Ondanks dat deze diagrammen niet het limiet van het menselijk oog tonen omdat deze zijn gebaseerd op 6/6 (20/20) visie, ligt het limiet voor een groot deel van de mensen zeker wel dichtbij. Veel beter dan 6/4,5 wordt het voor velen niet en daarmee is de maximale afstand om volledig profijt te hebben van een resolutie niet veel groter.

Op 3,5 meter afstand en met een toestel van 55" is het al niet mogelijk om met 6/4,5 visie de volledige resolutie van FHD te kunnen benutten, laat staan het verschil zien met UHD. Ben je professioneel softbalspeler, zullen net aan grote contrasten op een UHD-televisie zichtbaar worden.

Maar ook dan loop je tegen het probleem aan dat dergelijk hoge contrasten nauwelijks voorkomen in de focusgebieden van de film.

Dus nee, de claim "Tuurlijk zie je dat verschil wel" gaat zeker niet altijd op. In het geval van de topicstarter is dat dan ook niet het geval. Die zal het moeten doen met de andere voordelen van UHD zoals HDR las het toestel hierover beschikt.
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:47:
[...]

Gevoelsmatig ben ik er ook wel uit denk ik. Probleem is dat de hersentjes nog het probleem hebben met het aanvaarden van de prijs :'( .
Lees anders even dit door: Dimens in "OLED televisies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jullie maken het me er niet makkelijker op :). Maar dat apprecier ik wil.
Aangezien een TV bij mij mintens enkele jaren moet mee gaan, en ik in principe alleen een nieuwe koop uit noodzaak wil ik toch wel dat deze een beetje future proof heb en moet het toch een wel overwogen aankoop zijn. Of althans dat gevoel hebben. Want we denken wel te weten wat de toekomst wordt, maar het blijft toch een beetje in een glazen bol kijken.

Als ik me baseer op de post van Dimens en de review van Rtings erbij neem, dan zou ik inderdaad voor de 910 moeten gaan. Deze is dan ook nog eens goedkoper. Echter mijn grootste probleem met deze is dat een curved is. Aangezien de TV bij ons thuis in een hoek staat, draagt een curved zeker niet mijn voorkeur.
Daarnaast heeft de 910 ook helemaal geen HDR ondersteuning. Die van de 950 is ook niet optimaal, maar het is er wel.

Beide LGs kloppen ook wel de Samsungs op gebied van sport kijken maar zijn dan natuurlijk wel weer goedkoper.

Alvast bedankt aan iedereen voor jullie meningen en advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Laatst online: 16-01-2024
Bedankt voor dit topic, twijfelde zelf over de LG 55EG910V, aangezien het geen 4K is, maar denk dat ik er toch maar voor ga! :)

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Realityweb schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:56:
Bedankt voor dit topic, twijfelde zelf over de LG 55EG910V, aangezien het geen 4K is, maar denk dat ik er toch maar voor ga! :)
Voor mij valt deze af, omdat het een curved is en bij ons de tv in een hoek van de kamer staat.
Veel plezier er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Laatst online: 16-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:40:
[...]

Voor mij valt deze af, omdat het een curved is en bij ons de tv in een hoek van de kamer staat.
Veel plezier er mee.
Thnx. Ik wilde eigenlijk ook geen curved (ga hem ophangen), maar volgens verschillende reviews valt de curve best wel mee. Maar in een hoek is het inderdaad nog minder praktisch.

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-09 09:58

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

boeke209 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:56:
[...]

Ik ga ervan uit dat je bedoeld het verschil tussen 1080p en 4k en ik kan echt niet zeggen dat het te verwaarlozen is, maar het is niet zo'n groot verschil als met 720p en 1080p
Ehm... 1080p heeft 2,25x zoveel pixels als 720p, maar 4K heeft 4x zoveel pixels als 1080p.
Ik zeg niet dat het verschil duidelijker te zien is (dat hangt van veel meer factoren zoals beeldgrootte en kijkafstand af) maar hier spreek je duidelijk vanuit jouw ervaring en niet vanuit de feitelijke waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeke209
Icephase schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:03:
[...]

Ehm... 1080p heeft 2,25x zoveel pixels als 720p, maar 4K heeft 4x zoveel pixels als 1080p.
Ik zeg niet dat het verschil duidelijker te zien is (dat hangt van veel meer factoren zoals beeldgrootte en kijkafstand af) maar hier spreek je duidelijk vanuit jouw ervaring en niet vanuit de feitelijke waarheid.
Dat klopt dit is helemaal gebaseerd op mijn belevenis en niet op basis van wetenschap, je komt gewoon op een bepaald punt dat je meer pixels niet zo goed meer kunt waarnemen, en dus ook minder toevoegt aan de kijkervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 13:12
Daan87423 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:16:

als de input lag goed was geweest was het een topper.. maar deze is veels te hoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kogel is door de kerk. De 55ef950v is het geworden ICT een gratis soundtrack, de lasm750.
Volgende week wordt hij geleverd en geïnstalleerd. Nog even getwijfeld over de E6, maar dan kunnen we bezig blijven.
Als hij staat zal ik wel wat bevindingen posten, de ervaringen van een leek :)

Allen bedankt voor het mee denken.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-02-2023
Ik heb een nieuwe 4K televisie gekocht namelijk de Samsung QE55Q9FNAL ik dacht dat ik via Ziggo 4K kon kijken maar dit is niet het geval omdat de televisie geeft voor info 1920x1080 en dat is Full HD.
Mijn vraag is heb ik die televisie te vroeg gekocht omdat nu geen een zender zendt op 4K of ik heb niet goed ingesteld.

Alvast bedankt (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

lucio schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:52:
Ik heb een nieuwe 4K televisie gekocht namelijk de Samsung QE55Q9FNAL ik dacht dat ik via Ziggo 4K kon kijken maar dit is niet het geval omdat de televisie geeft voor info 1920x1080 en dat is Full HD.
Mijn vraag is heb ik die televisie te vroeg gekocht omdat nu geen een zender zendt op 4K of ik heb niet goed ingesteld.

Alvast bedankt (y)
Ziggo heeft inderdaad max 1920x1080.

Dat is ook met Google te vinden.
Kom je bijvoorbeeld hier uit
https://community.ziggo.n...es-en-de-mediaboxen-18224

Gebruik je een UHD Tv (4k) en komt er een signaal binnen van 1080, zal ook deze Tv dat signaal upscalen en indien nodig, de-interlacen. Je ziet dus altijd de resolutie waarvoor de Tv is gemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door EWK op 16-09-2018 22:56 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 17:42
lucio schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:52:

Alvast bedankt (y)
Ziggo is bezig met het testen van 4k. Bij kpn glasvezel is het al beschikbaar maar dit is maar bij een paar zenders, en dan is het nog de vraag wat er in 4k is opgenomen.
Zoals hierboven al is gezegd zie je door de upscale wel de 4k resolutie.
Je zou bijvoorbeeld Netflix 4k en 4k blu-ray ook kunnen overwegen als je 4k wilt zien.

Om te stellen dat je de tv te vroeg hebt gekocht is niet echt van toepassing want die wereld blijft zich constant vernieuwen. Als jij op dit moment een nieuwe tv wilde hebben is dat niet te vroeg en met het model dat je hebt gekozen heb je echt een hele goede tv waar je echt helemaal geen spijt van hoeft te hebben. Buiten de resolutie is er meer met een tv wat verbetering brengt tegenover de voorganger.
Neem bijvoorbeeld de kleuren en de input lag voor de gamers.

Niet vergeten om bij de beeldinstellingen auto motion plus en clean digital view uit te zetten.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Pagina: 1