Dag mensen,
Ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen maar ik moet eerlijk toegeven, dit is de eerste keer dat ik zelf wil bouwen. Voor het bouwen zelf heb ik al wat hulp gevonden gelukkig maar ik ben niet zo'n expert in welke onderdelen bij elkaar passen, ik heb met mijn basiskennis een verlanglijstje gemaakt, ik zou op of aanmerkingen zeker waarderen! Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deels editing, deels gamen. Een aantal nieuwe games kunnen spelen zou mooi zijn maar ook adobe premiere en photoshop zal ik er mee gaan gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst blijf ik onder de €1250
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik begin vanaf het begin
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn boodschappenlijstje onderaan voor zich spreekt, ik vraag me vooral af of de voeding en koeling goed genoeg is, daar heb ik compleet geen verstand van
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, zo lang het maar werkt!
Edit: Deze specifieke monitor kan ik overnemen van iemand, ik wil er zelf een aanschaffen zodat ik twee van dezelfde heb dus als deze monitor verder prima is ga ik daar het liefst voor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek, ik hou het graag simpel dus kasten en onderdelen met mooie verlichting zijn niet nodig, het mag lelijk zijn als het maar werkt
Ga je overklokken?
Niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het fijn vinden als ik advies kan krijgen of al deze onderdelen bij elkaar passen, of dat er misschien onderdelen tussen zitten die niet goed zijn of die voor een zelfde prijs beter kunnen.
Ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen maar ik moet eerlijk toegeven, dit is de eerste keer dat ik zelf wil bouwen. Voor het bouwen zelf heb ik al wat hulp gevonden gelukkig maar ik ben niet zo'n expert in welke onderdelen bij elkaar passen, ik heb met mijn basiskennis een verlanglijstje gemaakt, ik zou op of aanmerkingen zeker waarderen! Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deels editing, deels gamen. Een aantal nieuwe games kunnen spelen zou mooi zijn maar ook adobe premiere en photoshop zal ik er mee gaan gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst blijf ik onder de €1250
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik begin vanaf het begin
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat mijn boodschappenlijstje onderaan voor zich spreekt, ik vraag me vooral af of de voeding en koeling goed genoeg is, daar heb ik compleet geen verstand van
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, zo lang het maar werkt!
Edit: Deze specifieke monitor kan ik overnemen van iemand, ik wil er zelf een aanschaffen zodat ik twee van dezelfde heb dus als deze monitor verder prima is ga ik daar het liefst voor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek, ik hou het graag simpel dus kasten en onderdelen met mooie verlichting zijn niet nodig, het mag lelijk zijn als het maar werkt
Ga je overklokken?
Niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zou het fijn vinden als ik advies kan krijgen of al deze onderdelen bij elkaar passen, of dat er misschien onderdelen tussen zitten die niet goed zijn of die voor een zelfde prijs beter kunnen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 141,95 | € 141,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 209,- | € 209,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 143,51 | € 143,51 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | CM Storm Octane - Gaming Gear Combo (Qwerty) | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |