Goedemiddag Tweakers,
Ik ben van plan om voor de eerste keer een game pc samen te stellen. De afgelopen twee weken ben ik mezelf gaan oriënteren op het forum omdat ik er zelf geen expert in ben maar ben nu wel benieuwd naar jullie mening op mijn wenslijst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zal de desktop gebruikt gaan worden voor gaming. Het fatsoenlijk gebruik kunnen maken van Adobe pakketten is een pre.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€800,-
Een verschil in de totaalprijs is helemaal niet erg, zolang het maar bij marge van ~€100,- blijft. (dat het nu al heeft
)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik begin blanco.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe heb ik geen voorkeursmerken. Aan de hand van het forum heb ik mijn lijst samengesteld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb gekozen voor een open behuizing die zwart is met rode tinten. De momenteel gekozen grafische kaart heeft deze tint erin en de RAM van HyperX wil ik ook in het rood gaan kopen. Kleurafstemming is gewenst maar prestatie gaat voor.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk feedback op mijn wenslijst en veranderingen/verbeteringen eraan zodat ik geen dief van mijn eigen portemonnee ben als ik alles ga bestellen!
Bij voorbaat dank allemaal!
Ik ben van plan om voor de eerste keer een game pc samen te stellen. De afgelopen twee weken ben ik mezelf gaan oriënteren op het forum omdat ik er zelf geen expert in ben maar ben nu wel benieuwd naar jullie mening op mijn wenslijst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zal de desktop gebruikt gaan worden voor gaming. Het fatsoenlijk gebruik kunnen maken van Adobe pakketten is een pre.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€800,-
Een verschil in de totaalprijs is helemaal niet erg, zolang het maar bij marge van ~€100,- blijft. (dat het nu al heeft
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik begin blanco.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 305,95 | € 305,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 64,32 | € 64,32 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,70 | € 52,70 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 87,45 | € 87,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 881,77 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe heb ik geen voorkeursmerken. Aan de hand van het forum heb ik mijn lijst samengesteld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb gekozen voor een open behuizing die zwart is met rode tinten. De momenteel gekozen grafische kaart heeft deze tint erin en de RAM van HyperX wil ik ook in het rood gaan kopen. Kleurafstemming is gewenst maar prestatie gaat voor.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Voornamelijk feedback op mijn wenslijst en veranderingen/verbeteringen eraan zodat ik geen dief van mijn eigen portemonnee ben als ik alles ga bestellen!
Bij voorbaat dank allemaal!