Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Exclusiviteit games (consoles of PC)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• shadowrune
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-04 18:13

shadowrune

Wie niet waagt...

Topicstarter
Zouden jullie de Games die specifiek (of exclusief) zijn voor één console of PC zo ook in de titel met (PS), (XBOX) of (PC), e.a. willen vermelden? Dit zou een goede en duidelijke reden zijn om een bepaald artikel, niet of later te lezen of even te laten liggen, wanneer deze toch niet wordt uitgebracht op een platform wat je niet interesseert.

Alle reacties

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
We proberen zoveel mogelijk in de titel aan te geven dat games voor de PS4, Xbox One of pc verschijnen. Om dit op de door jou voorgestelde manier te doen is denk ik niet nodig voor de overige gevallen. Toch dank voor de suggestie.

• shadowrune

shadowrune

Wie niet waagt...

Topicstarter
Graag opnieuw het verzoek om aan te geven in de titel om te zien of het een exclusiviteit betreft;

Voorbeeld hoe het dus niet moet: reviews: Horizon: Zero Dawn - hands-on met topper in wording

Want dit artikel had ik graag over willen slaan in plaats van het doorlezen van iets wat ik nooit zal zien op de PC. Dit is mijn voorbeeld, maar de XBOX bezitters hebben geen interesse in PS4 (vice versa).

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

shadowrune schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:15:
Graag opnieuw het verzoek om aan te geven in de titel om te zien
nieuws: Guerrilla Games kondigt Horizon Zero Dawn aan ?

Dinsdag gepost, duidelijk vermeld dat het PS4 zou worden... Ik zie (soms) niet helemaal in waarom sommige features/ideeen wordt gepost als "men" soms dagen het nieuws niet leest en/of selectief bepaalde artikelen aanklikt en dan niet voldoende geinformeerd wordt.

Als er een preview van de CES komt en er komen nieuwe 3GB/s M2-SSD's, lijkt het me toch ook overduidelijk dat deze exclusief gebruikt kunnen worden op een moederbord met een PCI-E 3.0 x4 M2 slot?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• shadowrune

shadowrune

Wie niet waagt...

Topicstarter
Is het doel van online media niet dat je juist selectief leest waarin je geínteresseerd bent.

Je voorbeeld is nu niet echt relevant; want wanneer ik noem dat in een STM-1, 63 VC-1's gaat weet jij toch ook niet dat het over SDH gaat?

Ik verwacht dat een artikel een duidelijke kop heeft, waarop men kan afgaan. Het is de wereld niet om een paar extra karakters toe te voegen in kop of tekst. Afijn, zal er over ophouden. Jullie hebben gelijk ;)

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik sluit me graag bij topic starter aan.
Heb pas naar de "Horizon: Zero Dawn" gekeken om er aan het eind achter te komen dat het een waste of time & data is omdat het een PS4 exclusive is. |:(
Pagina: 1