Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Om mijn homescreen de 'finishing touch' te geven ben ik nog op zoek naar een weather widget in de material stijl. Echter blijkt het lastig om hier aan te komen.

Ik zoek zoiets als dit maar dan eigenlijk nog strakker, maar nog wel dat cartoon achtige:

Afbeeldingslocatie: https://fs02.androidpit.info/a/8c/ed/nice-day-weather-widget-theme-8cede7-h900.jpg

Het bovenste uit deze afbeelding zou perfect zijn maar is dan weer geen widget....

Afbeeldingslocatie: https://i314.photobucket.com/albums/ll429/RobUM2011/Screenshot_2013-01-26-15-39-12_zps42ed2917.png

Mvgr,

Alle reacties

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Dit zijn de widgets die ik momenteel gebruik/heb gebruikt:
Weather Timeline
Chronus: Home & Lock Widget

Weather Timeline vind ik grafisch gezien het mooiste. Deze kan als achtergrond kleur ook kleuren uit je wallpaper extracten. Daarnaast is het echt een weer app. Chronus is alleen een widget, met een popup voor aanvullende weer info.

Chronus heb ik veel gebruikt (heb er zelfs wat grafische dingetjes voor gemaakt, zoals het default app icon en zelf een aantal weather icon sets op Google Play staan).
Onlangs echter overgestapt op Weather Timeline, omdat ik op zoek was naar een app die iets meer weer informatie geeft. Hiervoor zijn geen custom weather icons te beschikbaar, standaard is er echter al voldoende aanwezig.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:55

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:26:
Om mijn homescreen de 'finishing touch' te geven ben ik nog op zoek naar een weather widget in de material stijl. Echter blijkt het lastig om hier aan te komen.
Ik mis nog even een lijstje met Widgets die je zelf al geprobeerd hebt en die niks waren. Zo komen wij niet met dezelfde suggesties aanzetten.

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:35:
[...]

Ik mis nog even een lijstje met Widgets die je zelf al geprobeerd hebt en die niks waren. Zo komen wij niet met dezelfde suggesties aanzetten.
Van de accuweather widgets en Zooper widgets tot de Go widgets, maar ze zijn het allemaal net niet. Had verwacht dat Google er zelf wel een zou hebben in die stijl maar ik heb hem in ieder geval nog niet gevonden.