dropdown met subselectie van forumtopic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik denk dat het handig is om bij forumtopics bovenaan iedere pagina een dropdown te hebben waarmee je snel een subselectie van het topic kan maken. De dropdown bevat dan bijvoorbeeld de volgende items: "alle video's", "alle fotos", "alle links", etc.

zodra je dan klikt op "alle video's" krijg je een lijst met alle video's die in het topic gepost zijn. Of, als dat makkelijker is, je krijgt een lijst met alle reacties waarin een video is gepost.
zelfde uiteraard voor afbeeldingen e.d.

handig in topics als F1, Case modding, foto topics, e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat kan al voor foto's:
Señor Sjon schreef op maandag 24 maart 2014 @ 09:34:
Ander trucje is om je posts per pagina tijdelijk heel hoog te zetten en bij Firefox:

Rechtermuisknop > Pagina-info > tabje media. Dan zie je alle foto's van een pagina.
En dan (rechtsboven) sorteren op grootte. Al ziet het AFAIK geen video's.

Al zie ik eerlijk gezegd niet erg de use case voor een overzicht zonder de context van de posts. Of is het een kwestie van modden, waar expliciet alleen plaatjes zijn gevraagd. Dat laatste gebeurt bijv. in de Tweakers Huiskamer

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Mijn idee ontstond in de F1 topics, met name vanwege de filmpjes... iemand vroeg daar of de filmpjes niet voortaan in de startpost konden worden verzameld... dat leek me onbegonnen werk....
er worden daar na een sessie ontzettend veel afbeeldingen en video's geplaatst... het topic loopt zo snel, dat het veel werk is om alle geplaatste filmpjes terug te vinden in het topic... in plaats van ze te verzamelen in de startpost, leek een geautomatiseerd systeem me wel handig :)