Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Review moto-g4-plus-vs-p9-lite

Pagina: 1
Acties:

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:07
Zal even mijn reactie hier neer zetten zoals je een normale melding moet maken :)

Vind de review een beetje vreemd op camera gebied, want als je het stukje over de camera leest wint de P9 Lite het nipt van de G4 Plus maar in de eindconclusie wint de G4 Plus weer.

Klopt de camera informatie wel? :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Dat gaat over de frontcamera:

"Gezien ook de andere frontcamerashots die we maakten met de P9 Lite, wint hij het nipt van de Moto G4 Plus, waarbij de reden vooral is dat hij in de meest diverse situaties een bruikbaarder resultaat laat zien."

Maar zal nog even kijken of ik het nog wat duidelijker kan maken.

Edit: duidelijker gemaakt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Andrasman op 14-06-2016 10:39 ]

Andrasman

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-11 12:35
Valt mij op dat in de conclusie "In onze ogen wegen vooral de betere dagelijkse gebruikservaring" te lezen is. Dit lijkt nogal subjectief in een review die objectief behoort te zijn.

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Meetresultaten zijn objectief en we proberen inderdaad zo objectief mogelijk te zijn, maar combineren dat uiteraard wel met de (subjectieve) dagelijkse ervaring die we opdoen met toestellen. In essentie is een review overigens juist subjectief :)

Edit: tikfout

[ Voor 5% gewijzigd door Andrasman op 14-06-2016 16:37 ]

Andrasman