Ik heb even een vraagje over m'n 3210. Afgelopen vrijdag heb ik er een trilmotor in laten bouwen. PERFECT, het werkt echt super. Maar nu hoorde ik van een vriend dat z'n batterij het meteen na zijn motor begaf en van andere mensen heb ik ook al wat spookverhalen gehoord...
Weet iemand hier misschien meer over?? Alvast bedankt!!
Als hij het bij jou niet begeeft wat maakt het dan uit?
Ik ken wel mensen met zoŽn ding en volgens mij doen ze het nog wel goed
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ja inderdaad dan is er niks aan de hand maar ik hoor zo veel verhalen..Op maandag 25 juni 2001 17:17 schreef Famoso het volgende:
Als hij het bij jou niet begeeft wat maakt het dan uit?
Ik heb em er al een jaar in zitten en nog een stuk of tien andere ingebouwd en ik heb nog nooit klachten gehad.
Duzzz, er zal wel iets flink fout zijn gegaan bij die vriend van jou
Duzzz, er zal wel iets flink fout zijn gegaan bij die vriend van jou
iemand een site waar ik die kan bestellen?
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Nokia's gaan snel stuk... met of zonder trilmotor, heb al genoeg mensen gesproken met een brak display, vage andere problemen, nou, VOOR MIJ NOOIT GEEN NOKIA
Verwijderd
Hij werkt hier ook al bijna een jaar perfect. Nooit problemen mee. Er zijn wel wat andere dingen kapot, maar de verlaring hiervoor vind je in m'n icoon. 
Ik heb hem trouwens gekocht bij mobie.nl, deze bleken 1 van de goedkoopste te zijn en de service is goed.
Ik heb hem trouwens gekocht bij mobie.nl, deze bleken 1 van de goedkoopste te zijn en de service is goed.
Verwijderd
nokia brakke dingen?
de problemen zijn makkelijk op te lossen, zo ook het display probleem door het rubbertje achter de display te vervangen...
een nokia is een gsm die je kan ontleden en naar je eigen smaak kan aanpassen, kan ik helaas van de andere merken niet zeggen
de problemen zijn makkelijk op te lossen, zo ook het display probleem door het rubbertje achter de display te vervangen...
een nokia is een gsm die je kan ontleden en naar je eigen smaak kan aanpassen, kan ik helaas van de andere merken niet zeggen
Dus NOOIT GEEN = ALTIJD NOKIA.Op maandag 25 juni 2001 18:03 schreef Zarc.oh het volgende:
Nokia's gaan snel stuk... met of zonder trilmotor, heb al genoeg mensen gesproken met een brak display, vage andere problemen, nou, VOOR MIJ NOOIT GEEN NOKIA
Antenne en masten malloot
Mag geen probleem zijn, Nokia verkoopt de 3210 met trilmotor en blauwe leds in Azie als 3210 Executive. Hij is er gewoon op voorbereid, dus bij kwalitatief goede spullen mag het geen probleem zijn!
Antenne en masten malloot
Verwijderd
overigens hierbij ook een antwoord op je vraag: trilmotor is niet schadelijk voor je nokia 3210, nokia rekent extra voor het laten inbouwen van de motor, toen de 3210 uitkwam was dat een extra optie waar nokia aan dacht te kunnen verdienen (in te laten bouwen door nokia zelf) door hier al rekening mee te houden (er is namelijk geen soldeerwerk voor nodig om hem in te bouwen, gewoon klik-systeem zoals je weet).
Hebben andere telefoons niet nodig. Ik ga morgen deze kopen :Op maandag 25 juni 2001 18:46 schreef mxstrAEm het volgende:

Geld voornamelijk voor de 8210. Als je op die zwarte navigatie knop drukt, dan verkleurt het schermpie, zelfde affect als je op je rekenmachine op je schermpie druktOp maandag 25 juni 2001 18:03 schreef Zarc.oh het volgende:
3310 vind ik niet echt een geweldige telefoon, maar hij schijnt wel erg stevig te zijn en tegen een stootje te kennen.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
merde, je was me net 1 mins te snel afOp maandag 25 juni 2001 18:53 schreef The_Wireless_Guy het volgende:
Mag geen probleem zijn, Nokia verkoopt de 3210 met trilmotor en blauwe leds in Azie als 3210 Executive. Hij is er gewoon op voorbereid, dus bij kwalitatief goede spullen mag het geen probleem zijn!
Bij mij werkt hij al een jaar goed. Ik moet alleen wel af en toe de telefoon open schroeven, om de pootjes van de trilmotor weer iets bij te buigen.
Verwijderd
Wat is er zo speciaal aan die foon dan?Op maandag 25 juni 2001 18:55 schreef JT het volgende:
[..]
Hebben andere telefoons niet nodig. Ik ga morgen deze kopen :
[afbeelding][afbeelding]
Ik houd het bij mijn 6210
Op maandag 25 juni 2001 18:57 schreef mxstrAEm het volgende:
[..]
Het weer verbetert, en jij gaat meteen een nieuwe surfplank kopen![]()
Die batterij is 5 mm dik, vet dun iig, en hij is ook niet echt breed, eerder smal. Das wel zo lekker als ie in je broekzak moet.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ik vinnum vet mooi, in de praktijk VET lange standby/lul tijd, tri band, blauw achtergrond licht en leuke spelletjes (is wat anders dan snakeOp maandag 25 juni 2001 19:05 schreef ZeroX15 het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan die foon dan?
Ik houd het bij mijn 6210
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Is die antenne niet irritant 
Ik heb 1 week met een ericsson t18s gelopen in mijn broekzak, nou eh
... eh ... 
la maar
kon niet wachten tot mijn 8210 gemod was
nu loop ik weer veilig rond
Ik heb 1 week met een ericsson t18s gelopen in mijn broekzak, nou eh
la maar
kon niet wachten tot mijn 8210 gemod was
Antenne heb ik nooit last van. En ik kan er nix aan doen, maar ik vind die 8210 net een speelgoed telefoontje.Op maandag 25 juni 2001 19:11 schreef mxstrAEm het volgende:
Is die antenne niet irritant
Ik heb 1 week met een ericsson t18s gelopen in mijn broekzak, nou eh... eh ...
la maar
kon niet wachten tot mijn 8210 gemod wasnu loop ik weer veilig rond
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Kan ik me voorstellen, vinden meerdere mensen inderdaad, ik nietOp maandag 25 juni 2001 19:15 schreef JT het volgende:
[..]
En ik kan er nix aan doen, maar ik vind die 8210 net een speelgoed telefoontje.
Als jij er maar tevreden mee bent, tochOp maandag 25 juni 2001 19:17 schreef mxstrAEm het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, vinden meerdere mensen inderdaad, ik niet
Maareh, jij vind die van mij nix ? Mag je gewoon eerlijk zeggen hoor
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Misschien is dit nieuw voor je hoor... maar een telefoon is niet om spelletjes mee te spelen, maar om mee te bellen.Op maandag 25 juni 2001 19:07 schreef JT het volgende:
[..]
Ik vinnum vet mooi, in de praktijk VET lange standby/lul tijd, tri band, blauw achtergrond licht en leuke spelletjes (is wat anders dan snake). En hijs goedkoper dan de 6210.
Tri-band heb ik niet nodig (heb ik dat op een 6210?), zou niet weten waarvoor.
Verder vinnik t wel fijn dat ik 500 namen kwijt kan en 160 sms-jes, onder elke naam faxnummer/gsmnummer/algemeennummer/notieties/postadres/emailadres, WAP gebruik ik dan weer nooit, en het feit dat ie antenneloos is vinnik fijn.
/me zal nevernooitnie een gsm kopen voor de spelletjes
Antenneloos boeit me niet en coputers waren eerst ook niet om spellen op te spelen !!! en das een feit ! MAar dan verveel ik me niet meer onder de les. En ik vind hem gewoon vet mooi. 6210 is iets te duur.Op maandag 25 juni 2001 19:47 schreef ZeroX15 het volgende:
[..]
Misschien is dit nieuw voor je hoor... maar een telefoon is niet om spelletjes mee te spelen, maar om mee te bellen.
Tri-band heb ik niet nodig (heb ik dat op een 6210?), zou niet weten waarvoor.
Verder vinnik t wel fijn dat ik 500 namen kwijt kan en 160 sms-jes, onder elke naam faxnummer/gsmnummer/algemeennummer/notieties/postadres/emailadres, WAP gebruik ik dan weer nooit, en het feit dat ie antenneloos is vinnik fijn.
/me zal nevernooitnie een gsm kopen voor de spelletjes
Ecodan warmtepomp
Had je naar debitel moeten gaan.
Daar hadden ze een actie lopen.
6210 is in ieder geval een puike telefoon.
And who needs SIM-Memory
Btw Per contactpersoon: 5 telefoon/faxnummers en twee tekstnotities (emailadres, woonadres etc)
En mijn persoonlijke favoriet: Callergroups
Don't answer Workrelation
Daar hadden ze een actie lopen.
6210 is in ieder geval een puike telefoon.
And who needs SIM-Memory
Btw Per contactpersoon: 5 telefoon/faxnummers en twee tekstnotities (emailadres, woonadres etc)
En mijn persoonlijke favoriet: Callergroups
Don't answer Workrelation
Nu ook zonder stropdas
offtopic:
Ik had ook een 3210 met trilfuncite, deed het perfect en nooit gen problemen mee gehad, beter zelfs dat de trilfunctie in de 3310...
Ik had ook een 3210 met trilfuncite, deed het perfect en nooit gen problemen mee gehad, beter zelfs dat de trilfunctie in de 3310...
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
heeft voor mij iemand het schema van die data kabel voor je 3210? ik heb al die fm/?? bus kabel gekocht (poos geleden) alleen 2 draden zijn erin los
39
Pagina: 1