Ik zoek een?
Logitech Harmony AB
Wat is je budget?
50-150, liefst zo min mogelijk natuurlijk
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn oog viel op de Logitech Harmony 650, ik zie alleen niet of het kan wat ik wil.
Huidige setup:
Ik heb een Samsung 4K Smart TV waar ik bijvoorbeeld Netflix en Youtube in 4K op kan afspelen.
Het geluid gaat via een optische kabel naar een Pioneer VSX nog iets (geen 4K ondersteuning, daarom alleen geluid naar de reciever).
En verschillende apparaten (incl. een PS4, Ziggo box, etc) aangesloten op de TV.
Wat ik wil (en niet mogelijk met mijn huidige Logitech Harmony 350):
Volumeknop: volume regelen op m'n Pioneer.
Programmaknoppen: Programma regelen op m'n ziggo box.
TV aan/uit/source/rest: Deze dingen op m'n tv regelen.
De enige manier hoe dit momenteel werkt is eerst op de desbetreffende input the klikken en dan pas op programma of volume, zeer iritant.
Voorbeeld: zodra ik dus op programma up/down klik, switcht de source naar TV input (voor de insteekkaart en daar hangt mijn ziggo box weer niet aan.
Welke harmony kan dit aan? Alle poespas hoef ik verder niet
Logitech Harmony AB
Wat is je budget?
50-150, liefst zo min mogelijk natuurlijk
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn oog viel op de Logitech Harmony 650, ik zie alleen niet of het kan wat ik wil.
Huidige setup:
Ik heb een Samsung 4K Smart TV waar ik bijvoorbeeld Netflix en Youtube in 4K op kan afspelen.
Het geluid gaat via een optische kabel naar een Pioneer VSX nog iets (geen 4K ondersteuning, daarom alleen geluid naar de reciever).
En verschillende apparaten (incl. een PS4, Ziggo box, etc) aangesloten op de TV.
Wat ik wil (en niet mogelijk met mijn huidige Logitech Harmony 350):
Volumeknop: volume regelen op m'n Pioneer.
Programmaknoppen: Programma regelen op m'n ziggo box.
TV aan/uit/source/rest: Deze dingen op m'n tv regelen.
De enige manier hoe dit momenteel werkt is eerst op de desbetreffende input the klikken en dan pas op programma of volume, zeer iritant.
Voorbeeld: zodra ik dus op programma up/down klik, switcht de source naar TV input (voor de insteekkaart en daar hangt mijn ziggo box weer niet aan.
Welke harmony kan dit aan? Alle poespas hoef ik verder niet