Logitech Harmony

Pagina: 1
Acties:
  • 870 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Topicstarter
Ik zoek een?
Logitech Harmony AB

Wat is je budget?
50-150, liefst zo min mogelijk natuurlijk

Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn oog viel op de Logitech Harmony 650, ik zie alleen niet of het kan wat ik wil.

Huidige setup:

Ik heb een Samsung 4K Smart TV waar ik bijvoorbeeld Netflix en Youtube in 4K op kan afspelen.

Het geluid gaat via een optische kabel naar een Pioneer VSX nog iets (geen 4K ondersteuning, daarom alleen geluid naar de reciever).

En verschillende apparaten (incl. een PS4, Ziggo box, etc) aangesloten op de TV.

Wat ik wil (en niet mogelijk met mijn huidige Logitech Harmony 350):

Volumeknop: volume regelen op m'n Pioneer.
Programmaknoppen: Programma regelen op m'n ziggo box.
TV aan/uit/source/rest: Deze dingen op m'n tv regelen.

De enige manier hoe dit momenteel werkt is eerst op de desbetreffende input the klikken en dan pas op programma of volume, zeer iritant.

Voorbeeld: zodra ik dus op programma up/down klik, switcht de source naar TV input (voor de insteekkaart en daar hangt mijn ziggo box weer niet aan.

Welke harmony kan dit aan? Alle poespas hoef ik verder niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-10 20:35
Dan heb je volgens mij je harmony 350 niet goed ingesteld. Alle zaken die je wil, moeten met de 350 ook gaan. Ga een keer naar het harmony forum, en vraag het daar. Daar ben je direct geholpen met de instellingen die nodig zijn.

http://www.harmony-forum.nl/portal.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:12
Daarbij, er zijn nou ook weer niet zoveel afstandsbedieningen van logitech dus even lezen en dan een keuze maken ipv lukt raak vragen zou ook geen kwaad kunnen.

http://www.logitech.com/nl-nl/harmony-remotes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

Dat moet inderdaad met alle Harmony's kunnen. Je hebt nu het stappenplan voor der desbetreffende activiteit niet goed doorlopen. Er wordt bij het aanmaken van een activiteit dan ook gevraagd waarmee je wenst te zappen/volume wilt veranderen. Als je daarin aangeeft dat de Pioneer het volume moet regelen en je Ziggobox (Kan een Humax of een Samsung zijn) moet zappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 12:53
Even een kleine oproep in dit topic.

Ik heb een Logitech Harmony 350 waarvan ik de kabel kwijt ben. Aangezien dit geen standaard usb stekker is (iets dikkere versie) ben ik op zoek naar een vervangend kabeltje.

Iemand misschien eentje 'over' of een idee waar ik een reserve kabeltje zou kunnen bemachtigen? (ps ik heb al bij Conrad gezocht...)

Thanks!

:*)

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 28-10-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 12:02
Ik heb de 350 ook gehad en naar mijn weten was dat gewoon een standaard Micro-USB kabel, zoals bij de meeste mobiele telefoons tegenwoordig ook meegeleverd wordt.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:15
Is dat niet gewoon een Mini USB stekker. In plaats van de micro usb die je nu bij veel apparaten ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 12:53
Logic Lion schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 09:23:
Is dat niet gewoon een Mini USB stekker. In plaats van de micro usb die je nu bij veel apparaten ziet?
Oh dat zou zomaar eens kunnen nu je het zegt...kan de proef op de som nemen en zo'n kabeltje kopen...kost toch geen drol :)

Thx!

EDIT : denk dat je 100% gelijk hebt...de specs op de Logitech website geven het ook aan zie ik nu...top, dan kan ik verder. Nogmaals dank 8)

https://support.myharmony...armony-350-specifications

[ Voor 23% gewijzigd door dafmay op 28-10-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:59
Het nadeel van de Logitech Harmony 350 is dat je maar 1 activiteit hebt. Dus 1 layout kunt instellen voor je afstandsbediening en voor de rest continue tussen de devices moet wisselen. Bij de 650 (die ik volgens mij ook heb) kun je meerdere activiteiten maken en per activiteit bepalen welke apparaten aan of uit moeten staan. En per activiteit kun je bepalen welke knop wat doet (als de wizard al niet voldoende is).

Misschien late reactie, maar leek me wel een nuttige aanvulling :)

Wat betreft de kabel, dit ziet eruit als een mini-usb welke bij de eerst smartphones en MP3 spelers zat
Afbeeldingslocatie: http://lghttp.43253.nexcesscdn.net/8017EAD/magento/media/catalog/product/cache/1/image/650x650/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/1/915-000230x-pb-r-box.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door jongetje op 28-10-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Een al wat ouder topic uit de sloot trekken en dit topic kapen met een off-topic vraag. Laten we het maar snel op slot zetten dus. :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.