Ik had de laatste paar dagen al last bij het opstarten van mijn pc. Ik moest toen als eerste de powerknop indrukken en daarna 1 keer de reset-knop -> anders starte hij gewoonweg niet op!
Nu wilde ik hem vanmiddag na een shutdown van windows gelijk weer opstarten en toen bleef hij helemaal hangen bij het opstarten... dus als ik de powerbutton ingedrukt heb hoor ik natuurlijk mijn fans aangaan, de lampjes van power, keyboard en muis (optisch) gaan effe aan (daarna is keyboard lampje weer uit). en vervolgens hoor ik even mijn HD opstarten.... daarna gebeurt er gewoon helemaal NIETS!
Als ik op de diagnostic-led kijk dan zie ik dat ze allemaal op rood blijven staan (alles rood = system power on). Reset-button heeft geen enkele zin...
Ow ja -----> mijn bios resetten via mijn jumper op mijn mobo heeft ook geen effect gehad!!!
HELP HELP HELP want ik heb die pc gewoon nodig!! Wat is er nu aan de hand dan? Wat kan ik evt nog proberen en hoe kan dit in godsnaam gebeuren?
Specs:
Voeding: A-open 235 Watt
Mobo: MSI K7T pro (MS-6330)
AMD Athlon 800 MHz (was eerst 950 MHz na OC'n, maar dat ging niet meer om een of andere reden)
Video: Riva TNT 2 M64
Netwerk: Realtek (standaard 10 Mbit kaartje)
Ow ja -----> mijn bios resetten via mijn jumper op mijn mobo heeft ook geen effect gehad!!!
HELP HELP HELP want ik heb die pc gewoon nodig!! Wat is er nu aan de hand dan? Wat kan ik evt nog proberen en hoe kan dit in godsnaam gebeuren?
Specs:
Voeding: A-open 235 Watt
Mobo: MSI K7T pro (MS-6330)
AMD Athlon 800 MHz (was eerst 950 MHz na OC'n, maar dat ging niet meer om een of andere reden)
Video: Riva TNT 2 M64
Netwerk: Realtek (standaard 10 Mbit kaartje)
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!