Ik ben al een tijdje begonnen met het maken van een eigen website via wix.com, het bevalt me erg goed en krijg veel positieve reacties van mijn omgeving. Ik vind dit een leuke hobby en aangezien ik binnenkort stage ga lopen en veel vrije tijd over zal hebben wil ik mijzelf hier meer in verdiepen. Ik heb een cursus gekocht over webdesign en wil graag in mijn vrije tijd websites maken voor kleine bedrijven, vrienden, zzp'ers.
Hiervoor wil ik mijn account op wix.com upgraden om alle functies uit te kunnen voeren. Hoewel ik geen verstand heb van het diepe programmeren vind ik dit een leuk alternatief.
Mijn vraag was; Is het verstandig om geld te verdienen van het maken van websites op wix.com?
Als ik een domein naam koop, staat er dan nog steeds wix tussen de website link?
Heb hier geen ervaring mee en zou het fijn vinden om wat tips of feedback te krijgen
...
Relevante software en hardware die ik gebruik ; wix.com
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb ; mocht ik het idee door gaan zetten ben ik van plan om een "premium" account te kopen voor meer mogelijkheden.
...
Wacht op jullie respons!
Hiervoor wil ik mijn account op wix.com upgraden om alle functies uit te kunnen voeren. Hoewel ik geen verstand heb van het diepe programmeren vind ik dit een leuk alternatief.
Mijn vraag was; Is het verstandig om geld te verdienen van het maken van websites op wix.com?
Als ik een domein naam koop, staat er dan nog steeds wix tussen de website link?
Heb hier geen ervaring mee en zou het fijn vinden om wat tips of feedback te krijgen
...
Relevante software en hardware die ik gebruik ; wix.com
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb ; mocht ik het idee door gaan zetten ben ik van plan om een "premium" account te kopen voor meer mogelijkheden.
...
Wacht op jullie respons!