Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Micro-USB 2.0 > HDMI

Pagina: 1
Acties:

• Yusunoha
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 06:18
goedenavond allen, ik heb een vraag die ik graag zou willen stellen, in de hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

om de situatie uit te leggen, ik heb een Windows 10 tablet met beperkte aansluitingen, om precies te zijn, welgeteld 1 micro-USB 2.0 aansluiting.

hierdoor wordt het dus een beetje moeilijk om deze tablet via een HDMI aan te sluiten op een monitor of tv. het is mogelijk om miracast te gebruiken op deze tablet, alleen na een beetje zoeken kwam ik adapters tegen met een micro-USB 2.0 naar hdmi aansluiting (1, 2)

mijn vraag is nu of het mogelijk zou zijn om inderdaad via een micro-USB 2.0 aansluiting een apparaat aan te sluiten via HDMI op een monitor of tv... de adapters zijn er, maar of het ook op deze manier werkt weet ik dus niet, vandaar dat deze topic in de hoop dat iemand meer over dit weet.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, dat is respectievelijk een SlimPort- en een MHL-kabel. Jouw tablet heeft helaas geen van beiden.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron