Ervaringen met TV uit het buitenland bestellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 624 views

• Rudyy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:35
Momenteel is mijn oog gevallen op de Samsung KS8000 65 inch televisie. Deze wordt via onder andere deze webshop: http://www.bhphotovideo.c..._65_class_suhd_smart.html

voor 2000 dollar aangeboden. In Nederland is de goedkoopste prijs 3000 euro, een flink verschil dus.

Nu blijven er wel risico's aanzitten. Dat je geen of lastige garantie hebt vind ik acceptabel. Maar waar kan je verder nog tegen aan lopen?

Werkt je CI+ kaart? En krijg je te maken met belasting? (dit is een USA webshop)

En meer in het algemeen: wat zijn jullie ervaringen hiermee?

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:38
1. Reken op belastingen. 21% plus inklaringskosten plus eventuele invoerheffingen.

Dat wordt dus al ongeveer 2400 dollar.

2. Ik neem aan dat er dan ook een Amerikaanse stekker aan zit. Dat is geen groot probleem, maar toch noemenswaardig.

3. Schade tijdens transport. Een TV duizenden kilometers vervoeren is vrij riskant.

4. Als ik even snel wat informatie over CI+ opzoek lijkt het een Europese standaard. Of het dus gaat werken zou ik niet weten.

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Garantie in de USA is vaak maar 90 dagen. Spanning is 120V 60Hz. Veel zaken leveren niet naar Europa. Dwz. geen ervaring maar wel genoeg redenen om niet in de USA te kopen.

[ Voor 61% gewijzigd door RAAF12 op 13-06-2016 22:12 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Volgens mij is met bovenstaande reacties al veel info gegeven. Daarnaast is de vraagstelling vrij basic en eenvoudig op het forum of via Google te beantwoorden. Een topic aan wijden, lijkt me niet nodig. Een slotje dus.

Dit topic is gesloten.