Playstation 4 reparatie status?

Pagina: 1
Acties:
  • 405 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultrAslan187
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-01-2022
Beste,

Ik heb mijn PS4 verzonden voor reparatie maar waar kan ik de status bekijken van mijn reparatie? Ik heb veel gezocht maar helaas niks kunnen vinden. 1 link gevonden maar werkt niet.

Mvg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als je geen mail of login hebt gekregen van de partij waar je hem heen hebt gestuurd wordt het lastig natuurlijk. Ik zou die partij gewoon mailen/bellen of ze wat weten of dat ze een systeem hebben waar je op in kan loggen om de status te bekijken (en dan login gegevens vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultrAslan187
gwystyl schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:23:
Als je geen mail of login hebt gekregen van de partij waar je hem heen hebt gestuurd wordt het lastig natuurlijk. Ik zou die partij gewoon mailen/bellen of ze wat weten of dat ze een systeem hebben waar je op in kan loggen om de status te bekijken (en dan login gegevens vragen)
Ik heb wel een email gekregen maar er staat niks van login. Wel een refrentienummer xxxxxx-xxxxxx maar kunt ge het zo niet volgen wat de status hiervan is? Vervelend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Waar is het heen gestuurd? Bel die partij eens. Zij kunnen het je zo vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultrAslan187
.Maarten schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:59:
Waar is het heen gestuurd? Bel die partij eens. Zij kunnen het je zo vertellen.
Ik heb het rechtstreeks gestuurd naar Sony Cycleon of zoiets. Ik heb meerdere keren gebeld maar zogezegd kunnen zij geen status zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultrAslan187
vandaag een mail gekregen van sony rond 17u dat mijn PS4 de reparatiecentrum heeft verlaten en dat ik hem binnen 5 werkdagen moet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Mooi, fijn voor je dat je binnenkort weer kunt gamen :)

Ik gooi deze dicht dan. Volgende keer wel even nadenken of het nuttig is een topic hiervoor te openen, want zonder enige nuttige info over welk bedrijf of wat dan ook kan niemand je helpen natuurlijk ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.