★ Welkom op tweakers.joop.nl, kameraad ★
Zo, is het eruit? Dan nu even diep ademhalen en nog eens proberen. Tegen ons hoef je niet te schreeuwen, hoor. Alsof wij er wat aan kunnen doen.
Koop al mijn ads!
SCHREEUWEN DOE IK ZO DUS IK WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT.
PEBCAK? Heb weken geleden een keer ingelogd op Go om even wat te testen. Trek net browser open (mijn niet reguliere favo-browser) ondanks meerdere reboots van de machine; ben gewoon ingelogd.MrMonkE schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:33:
Waarom moet ik altijd inloggen bij Horizon GO.
Oftewel, je hebt dus nog niemand ooit gesproken daar over je huidige probleem maar je vindt dan wel meteen dat ze ondermaats presteren?Ik heb al een aantal keer de ziggo helplijn proberen te bereiken maar helaas. Ziggo helpdesk zit inmiddels qua bereikbaarheid onder het nivo van de UPC helpdesk van het begin van deze eeuw.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
MrMonkE schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:33:
Ik heb al een aantal keer de ziggo helplijn proberen te bereiken maar helaas. Ziggo helpdesk zit inmiddels qua bereikbaarheid onder het nivo van de UPC helpdesk van het begin van deze eeuw.
Onder Win 10 Pro met IE 11 heb ik exact hetzelfde probleem, mijn installatie bestaat enkel uit win 10 pro en kodi, verder geen enkele andere applicatie.
Ik moet telkens opnieuw inloggen nadat ik IE 11 heb afgesloten.
Ik moet telkens opnieuw inloggen nadat ik IE 11 heb afgesloten.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Hier het zelfde probleem zowel onder safari osx en Firefox in Ubuntu
Zo, de stoom is weer afgeblazen, en de rust is weer teruggekeerd.
Probeer het eens met een andere browser. Misschien dat het probleem in je browser zit.
Probeer het eens met een andere browser. Misschien dat het probleem in je browser zit.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()