Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Kan ik deze graphische kaart: Asus GeForce GTX 960 runnen op mijn voeding: Cooler Master Extreme Power Plus 460W

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
Ik weet ten eerste niet heel veel van pc's. Maar wat ik heb gevonden is dat de kaart een aansluting heeft van pci-e 3.0 en de voeding een aansluiting van pci-e als het goed is.(niet 100% zeker). is het dus mogelijk dat deze 2 op elkaar kunnen aansluiten en ook fatsoenlijk kunnen werken?

Dankjewel!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:54
Had zelf een gtx 960 en die liep prima op een bequit 400 watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ligt er een beetje aan hoe lief je systeem je is.
In de pricewatch wordt die niet meer verkocht sinds 2011. pricewatch: Cooler Master Extreme Power Plus 460W
En is dus waarschijnlijk 5 jaar of langer in gebruik. Niet alle voedingen zijn nog zo goed op die leeftijd en als een voeding stuk gaat kan het zijn dat die je hele systeem meeneem. Zonde als je er net een nieuwe GPU in zet.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:44
Zou het werken? waarschijnlijk. Is het aan te raden? Discutabel. Je voeding was 5 jaar geleden al een budgetvoeding en imo wel aan vervanging toe.

Wat zijn trouwens de overige specs van je PC? welke cpu/moederbord, case en ram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ardjee schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:42:
Zou het werken? waarschijnlijk. Is het aan te raden? Discutabel. Je voeding was 5 jaar geleden al een budgetvoeding en imo wel aan vervanging toe.

Wat zijn trouwens de overige specs van je PC? welke cpu/moederbord, case en ram?
Overige specs:
cpu: intel core i5 cpu 750 @ 2.67ghz
moederbord: ram 4 gb ( hier ging ik al een paar gb bij prikken)
en de case is Cooler Master Storm Sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
Gezien de rest van je specs zou ik er geen nieuwe GTX 960 in stoppen. Dus tenzij je deze tweedehands koopt is het in mijn ogen geen goede investering. Je zal wel verbetering zien, maar lang niet alles uit je niuewe kaart kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ardjee schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:49:
Gezien de rest van je specs zou ik er geen nieuwe GTX 960 in stoppen. Dus tenzij je deze tweedehands koopt is het in mijn ogen geen goede investering. Je zal wel verbetering zien, maar lang niet alles uit je niuewe kaart kunnen halen.
Wat zou ik dan moeten upgraden, en wat zijn de recommended upgrades om wel alles uit deze kaart te halen? (als je tijd hebt haha O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:52:
[...]

Wat zou ik dan moeten upgraden, en wat zijn de recommended upgrades om wel alles uit deze kaart te halen? (als je tijd hebt haha O-) )
Compleet nieuw systeem is het meest aan te raden. CPU gaat snel de bottleneck zijn in games. Dus dan wordt het al gauw CPU, Mobo en Ram. Nouja zoals gezegd voeding meenemen is ook niet aan te raden.
Dus alleen de kast en HDD/SSD zou je mee kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
Als je niet te hogen eisen heb: een gtx 950 of een r7 370 of een tweedehands gpu van rond de 100 euro is een upgrade die je pc net weer wat meer gangbaar maakt. Hiermee zou je mss nog een jaartje aan kunnen rommelen.

Welke kaart heb je nu eigenlijk?
Pagina: 1