Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 08:27
Vandaag de nieuwe iPhone 5S van mijn dochter ingesteld. Net als op mijn eigen zakelijk toestel wilde ik ook bij haar een aantal apps uitschakelen voor mobiel datagebruik, dus alleen via Wifi. Maar waar bij mezelf alle apps in dat lijstje verschijnen, met een schakelaarknopje erachter, zie ik in die van mijn dochter alleen alle standaard Apple apps.
Dus Facebook, Musical.ly, Whatsapp etc.. staan er niet tussen en kan ik dus ook niet uitschakelen.

Heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd zie? Flink googlen leverde ook niks op. En daarbij: bij mijn toestel kan het wel, bij die van haar niet.
Allebei voorzien van laatste update, IOS 9.3.2

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Beste antwoord (via Barre73 op 15-06-2016 09:26)

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:24
Barre73 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:22:
[...]

Die stomme fout is hersteld ;)

Met opnieuw installeren bedoel je "wis alle inhoud en instellingen"? Of "alle instellingen"?
"Wis alle inhoud en instellingen"

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Parent mode toevallig niet aanstaan op de Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit controleer je onder Instellingen > Mobiel netwerk > Gebruik mobiele data voor: ?
Ik zie daar zat andere apps in staan, wellicht haalt een herstart van je toestel iets uit, mochten ze er bij jou niet bij staan. Er is mij geen methode bekend waardoor je zelf apps toevoegt aan dit lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Misschien een beetje een vraag uit de categorie "zit de stekker er wel in", maar toch: zijn de apps die je wilt blokkeren al geïnstalleerd?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
1) Alle beperkingen staan uit dus Parent mode (of kids mode) ook.
2) Herstart al geprobeerd en helpt ook niet
3) Uiteraard zijn de apps die ik wil blokken voor mobiele toegang wel geïnstalleerd op de telefoon :-)

Ik ga de iPhone eens aan Itunes hangen en kijken of daar iets te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Apple Configurator?

http://krypted.com/networ...d-touch-tips-for-parents/

edit: redelijk gedateerd artikel, maar dat was een 5 min google op 'configurator parents'

[ Voor 29% gewijzigd door Silverline op 13-06-2016 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Silverline schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:39:
Apple Configurator?

http://krypted.com/networ...d-touch-tips-for-parents/

edit: redelijk gedateerd artikel, maar dat was een 5 min google op 'configurator parents'
Dank voor de link. Helaas ook geen bruikbare info. Zoals ik in een latere reactie aangaf: Alle beperkingen staan juist uit. Daar heb ik ook wel gekeken door ze aan te zetten maar vervolgens toch alles handmatig toe te staan.
Hielp ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Barre73 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:09:
Vandaag de nieuwe iPhone S5 van mijn dochter ingesteld. Net als op mijn eigen zakelijk toestel wilde ik ook bij haar een aantal apps uitschakelen voor mobiel datagebruik, dus alleen via Wifi. Maar waar bij mezelf alle apps in dat lijstje verschijnen, met een schakelaarknopje erachter, zie ik in die van mijn dochter alleen alle standaard Apple apps.
Dus Facebook, Musical.ly, Whatsapp etc.. staan er niet tussen en kan ik dus ook niet uitschakelen.

Heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd zie? Flink googlen leverde ook niks op. En daarbij: bij mijn toestel kan het wel, bij die van haar niet.
Allebei voorzien van laatste update, IOS 9.3.2
Installeer even de telefoon opnieuw. Als je er niet uitkomt kan je de eerste 90 dagen bellen met AppleCare.
En het is een iPhone 5S, niet S5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Volkan1984 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:04:
[...]

Installeer even de telefoon opnieuw. Als je er niet uitkomt kan je de eerste 90 dagen bellen met AppleCare.
En het is een iPhone 5S, niet S5.

Met opnieuw installeren bedoel je "wis alle inhoud en instellingen"? Of "alle instellingen"?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
Barre73 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:22:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Volkan1984 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:30:
[...]

Vanavond proberen dan... Ik laat weten of het werkte.

Pagina: 1