Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag/probleem
Als ik buiten in de zon sta en op mijn telefoon kijk wordt het scherm helderder dan wat ik normaal kan instellen. Ik heb het scherm altijd op zijn helderst staan maar buiten in direct zonlicht wordt het scherm significant helderder.

Adaptive display mode is uitgeschakeld en auto brightness is ook uitgevinkt, maar het probleem blijft zich voordoen. Iemand die weet hoe ik dit kan veranderen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb niks kunnen vinden

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Dit is by design.

Waarom zou je anders je helderheid op het maximum zetten. Maximum helderheid binnen = onleesbaar in de zon. Vandaar dat ie helderder wordt. Echter is het accu verbruik in deze stand, plus bijbehorende warmte, zodanig dat je deze helderheid "normaal" niet handmatig kunt instellen.

Indien geroot kan je ook Lux installeren, werkt prima (beter dan de stock brightness).

[ Voor 91% gewijzigd door Brad Pitt op 13-06-2016 15:35 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Brad Pitt schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:31:
Dit is by design.

Waarom zou je anders je helderheid op het maximum zetten. Maximum helderheid binnen = onleesbaar in de zon. Vandaar dat ie helderder wordt. Echter is het accu verbruik in deze stand, plus bijbehorende warmte, zodanig dat je deze helderheid "normaal" niet handmatig kunt instellen.

Indien geroot kan je ook Lux installeren, werkt prima (beter dan de stock brightness).
Dat snap ik, maar ik wil het uitzetten omdat hij nu flikkert in de zon, wat best irritant kan zijn als ik buiten zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:05:
Dat snap ik, maar ik wil het uitzetten omdat hij nu flikkert in de zon, wat best irritant kan zijn als ik buiten zit
Ah ok, maar dát stond er uiteraard niet. Dan snap ik de issue wel ja :)

Gebeurt het ook als je de helderheid net niét op maximaal zet?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Brad Pitt schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Ah ok, maar dát stond er uiteraard niet. Dan snap ik de issue wel ja :)

Gebeurt het ook als je de helderheid net niét op maximaal zet?
Je hebt gelijk, excuses :)

Maar ja, dat gebeurt ook wanneer ik de helderheid net niet op maximaal zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:31:
Dit is by design.

Hoe kan ik zelf mijn brightness hoger zetten dan stock. Ik vind de helderheid in de zon veel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:18:
[...]

Hoe kan ik zelf mijn brightness hoger zetten dan stock. Ik vind de helderheid in de zon veel fijner.
Rooten en Lux installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:18:
[...]
Welkom op tweakers.

Maak even een nieuw topic aan. Topics kicken en kapen is niet de bedoeling.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 14-02-2017 11:48 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.