Paprika schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:06:
Het blijft verbazingwekkend dat mensen stellig voor de Asus blijven gaan, terwijl al zo vaak is uitgelegd dat het de minste van de verschillende non-reference modellen is...
Either way, de PCI-E connectors zitten aan de zijkant. Als ie in de lengte past, dan gaan die ook geen probleem vormen.
Ik heb anders wel een review gecheckt waarbij de kaart onder full load 63 graden wordt met clocks tussen 1800-1900.
Ik zie het probleem hier niet van in. Ik weet wel dat die ASUS kaart 1 van de eerste kaart was die gecheckt werd op performance & OC, ik zag een artikel daarvan op videocardz.com.
De titel van dat artikel was ongeveer "ASUS Strix 1080 poor blabla" dus het werd gelijk negatief beoordeeld TERWIJL alle andere kaarten dezelfde OC limits hadden door nVidia zelf die alles lockt.
De heatpipes maken overigens wel contact met de GPU, waarbij zo een 2 pipes aan de zijkant zitten die weer warmte overnemen van de heatpipes die zich ernaast bevinden.
Dus kan iemand mij vertellen wat er nou echt mis is met deze kaart? Het maakt volgens mij echt geen reet uit welke je neemt qua A-merk..
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black