Meer details & persoonlijke notities inventarislijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 14:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Adjes,

Ik voeg zelf hardware toe aan mijn inventarislijst wat van enige waarde is, en waarvan ik vind dat ik dat wil bijhouden. Nu kun je alleen een product toevoegen aan een lijst. Graag zou ik functionaliteit zien waarbij je voor jezelf (afgeschermd dus voor derden) ook nog de aanschafdatum, persoonlijke notities, aankoopbedrag, en eventueel een digitale factuur kan toevoegen. Onlangs had ik een issue met een Blu-ray speler en heb ik jullie moeten vragen wanneer ik dat apparaat heb toegevoegd aan een wenslijst.

Het zou fijn zijn als ik op die manier een overzicht heb van aangeschafte producten e.d. 8)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 14:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Niet meer animo hier voor? :z

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Goed idee. Het zou al erg fijn zijn als je de datum van toevoegen aan lijst zou kunnen zien per product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:03
Lijkt me zeker een goede toevoeging aan het al erg mooie inventaris systeem. Ik heb nu een eigen Excel bestand met eigenlijk hetzelfde, maar dan inclusief de informatie zoals hierboven ook staat (aankoopbedrag, aanschafdatum etc.). Zou handig zijn om dit ook online te kunnen bijhouden :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:42

LankHoar

Langharig tuig

Wat is er mis met bonnetjes inscannen en bewaren, of lekker ouderwets in een map stoppen? Daar staat al deze info bij, plus je hebt een garantiebewijs.

Desalniettemin ben ik erg voor notities, dus thumbs up en hopen dat ie meegenomen word in de volgende community pick iteratie :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:34
Je hebt een extra stem erbij. Ik zou dergelijke informatie ook wel kunnen waarderen.
Zo kan je makkelijker de administratie bijhouden in het geval van beroep doen op garantie, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bedankt voor de input. Ik begrijp de wens, maar helaas geldt voor inventarissen en wenslijsten dat het oude code is waar we geen grote dingen aan gaan verbouwen zonder een refactor te doen. Als de tijd komt om de wenslijsten en inventarissen te refactoren streef ik eerder naar een aanzienlijke vereenvoudiging van het systeem dan het toevoegen van nog meer functionaliteit. We hebben niet de capaciteit op product- en developmentgebied om dit soort functionaliteit in uithoeken van de site goed te onderhouden.
Pagina: 1