Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
ik vroeg me af hoelang de accuduur ongeveer is van deze laptop en of deze laptop spaarstanden heeft om bv het toetsenbord verlichting uit te zetten, overschakelen naar je inboard grafischekaart of je kloksnleheden naar be neden te zetten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Waarom zoek je geen reviews voor dit soort informatie: http://www.notebookcheck....book-Review.152667.0.html

Eerst hit op Google. Zelfde laptop, alleen deze heeft dan een GTX 970M in plaats van een GTX 965M.

Overigens, bij elke laptop kan de CPU tegenwoordig zichzelf terug klokken als er weinig werklast is. Tevens kan ook elke laptop overschakelen tussen de geïntegreerde graphics en de videokaart. Maar krachtige high-end laptops zullen nooit een heel geweldige accuduur hebben. Daar zijn ze simpelweg niet voor ontworpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:29
Dit is een indicatie van wat je kan verwachten, nagenoeg hetzelfde model op de videokaart na (iets sneller dan die in die jij linkt): http://www.notebookcheck....book-Review.152667.0.html

Er staat een max van pakweg 2 uur op. Terugclocken kan prima en hij gaat ook gewoon over op de onboard intel, maar het is gewoon een energie-onzuinig systeem.
CMD-Snake schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:47:
Waarom zoek je geen reviews voor dit soort informatie: http://www.notebookcheck....book-Review.152667.0.html

Eerst hit op Google. Zelfde laptop, alleen deze heeft dan een GTX 970M in plaats van een GTX 965M.

Overigens, bij elke laptop kan de CPU tegenwoordig zichzelf terug klokken als er weinig werklast is. Tevens kan ook elke laptop overschakelen tussen de geïntegreerde graphics en de videokaart. Maar krachtige high-end laptops zullen nooit een heel geweldige accuduur hebben. Daar zijn ze simpelweg niet voor ontworpen.
Wat hij zegt dus, alleen dan een stukje uitgebreider dan wat ik zei :+

[ Voor 49% gewijzigd door Merethil op 13-06-2016 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oooh dat is wel heel erg weinig 😨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:29
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:54:
Oooh dat is wel heel erg weinig 😨
Tja, het is een erg lichte, dunne gaminglaptop. Waar je wat ruimte in de dikte wegneemt moet je dus ook wat intern weghalen. Gezien de videokaart, cpu en de koeling die daarvoor nodig is kan je verwachten dat er niet heel veel ruimte voor een grotere accu meer is.

Als je écht een lange batterijduur wilt hebben kan je beter een ultrabook kopen en voor de games daarnaast gewoon een desktop bouwen. Ben je hetzelfde geld kwijt alleen heb je het beste van beide werelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt maar ik wil hem ook voor school kunnen gebruiken en daar moet ik een soort van autocad gebruiken.
Pagina: 1