Crucial pc2100 heb ik genomen, en het loopt op cas 2,2,2 en op 150Mhz. Dus pc2400 eisen 
Owyah er lopen al aardig wat toppics dacht ik. Searchen wil dus ook wel helpen.
Owyah er lopen al aardig wat toppics dacht ik. Searchen wil dus ook wel helpen.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Ik heb de Corsair cas2 pc2400 DDR op een Epox Mb besteld hopelijk kan ik het morgen ophalen.Ik zal al ik mijn pc inelkaar heb gezet een verslagje uitbrengen
dankje!Op maandag 25 juni 2001 16:30 schreef Stellarc het volgende:
Ik heb de Corsair cas2 pc2400 DDR op een Epox Mb besteld hopelijk kan ik het morgen ophalen.Ik zal al ik mijn pc inelkaar heb gezet een verslagje uitbrengen
Maar voor mobo wacht ik nog met smart op de asus a7v266+RAID
Die is geloof ik ook al eeuwen onderwegOp maandag 25 juni 2001 16:33 schreef strontvlieg het volgende:
[..]
dankje!
Maar voor mobo wacht ik nog met smart op de asus a7v266+RAID
...
klopt

Ik wacht er ook al eeuwen op. Maar voor een pc van 9 ruggen mag je dan ook wel ff wachten
Ik wacht er ook al eeuwen op. Maar voor een pc van 9 ruggen mag je dan ook wel ff wachten
Had ff de search gebruikt dan was oa deze er uit gekomen (e.v.a.) [topic=169241]
En daar staat al veel info in!
Maarja domweg vragen kan ook en dat scheint makkelijker te zijn dan zelf te zoeken!
En daar staat al veel info in!
Maarja domweg vragen kan ook en dat scheint makkelijker te zijn dan zelf te zoeken!
Goh, was jij daar ook al achter?[b]Op maandag 25 juni 2001 16:59
Mischien heeft het iets te maken met meer recente antwoorden?
Pagina: 1