iPhone 5s loopt regelmatig vast na vervangen front

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ampie187
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-03-2023
Hey

Ik heb mijn broer zijn iphone 5s scherm vervangen. Volledige front touch + display. De eerste paar minuten, uren (niet altijd het zelfde) werkt alles normaal maar dan begint de telefoon freezes te geven en soms zeer traag of helemaal niet meer te reageren. Enig idee aan wat dit zou kunnen liggen? Iemand die nog al voorgehad?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Kan het zijn dat het aan het scherm ligt? Dat deze de freezes geeft en niet de software. Enige mogelijkheid om een ander scherm te proberen om uit te sluiten dat het scherm de problemen geeft?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bekend probleem, ik heb het helaas ook. Ik heb mijn scherm laten vervangen en ben er binnen twee weken mee teruggegaan. volgens de reparateur was het een probleem dat hij bij meerdere Refurbished toestellen had gezien en zou niet aan het scherm liggen... althans hij kon het niet vinden.

Bij mijn iphone gaat het als volgt: na een volledig nieuwe installatie als nieuwe Iphone, gaat het de eerste 30 min probleemloos. Daarna begint het gedonder en loopt het toestel voortdurend vast.
Begin toch weer te twijfelen aan het verhaal van Fixables. vorige scherm had na twee weken al een barst...
Die hebben ze toen vervangen, helaa dus wederom issues :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:21
Waarschijnlijk had je gewoon het beste je scherm kunnen laten vervangen door Apple. Dan heb je niet dit soort problemen.