Hoi allemaal,
Sinds de iPhone 3G ben ik erg tevreden over de hele iPhone reeks. Mijn desktop is echter nog altijd een (hele oude) Windows machine. Sinds kort heb ik het in mijn hoofd gekregen dat ik mijn Windows machine moet vervangen door een Macbook Pro. Vanwege de prijs kijk ik vooral naar een 13", maar wel retina model. Al is het even afwachten of eventuele nieuwe modellen wel in dezelfde prijsklasse blijven zitten natuurlijk.
Omdat het mijn eerste Mac desktop wordt, heb ik wel wat vraagtekens:
Eventuele anders vragen of suggesties hoor ik ook graag
Sinds de iPhone 3G ben ik erg tevreden over de hele iPhone reeks. Mijn desktop is echter nog altijd een (hele oude) Windows machine. Sinds kort heb ik het in mijn hoofd gekregen dat ik mijn Windows machine moet vervangen door een Macbook Pro. Vanwege de prijs kijk ik vooral naar een 13", maar wel retina model. Al is het even afwachten of eventuele nieuwe modellen wel in dezelfde prijsklasse blijven zitten natuurlijk.
Omdat het mijn eerste Mac desktop wordt, heb ik wel wat vraagtekens:
- Ik heb begrepen dat ik Windows nog wel kan draaien, via Virtual Machine of Bootcamp, welke is beter/handiger? Wat zijn de kosten hiervan?
- Ik ben van plan om ook games als Planet Coaster te gaan spelen, of Europa Universalis. Lukt dat uberhaupt op deze macbooks? Met mijn huidige pc lukt het zeker niet, maar het zou fijn zijn als het op de nieuwe desktop wel kan.
Eventuele anders vragen of suggesties hoor ik ook graag