Vraag

• Digitaz
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik ben sinds kort de 'gelukkige' bezitter van de Samsung UE32J6200AW. Het probleem is echter dat het geluid voor loopt op het beeld (niet ontzettend veel, maar genoeg om je eraan te storen).

Ik gebruik Softwareversie T-HKMFDEUS-1450.6

De vertragingsoptie werkt helaas alleen met externe audioapparatuur. Ik had op forums gelezen dat de delay komt door teveel opties bij het beeld aan te zetten (Motion Plus, dingen met zwartwaarden). Ik had dit allemaal standaard gelaten, nadat ik dit gelezen had toch maar uitgezet, en het probleem verminderde 'iets' (terwijl ik toch vind dat er geen delay hoort te zijn ook met die settings wel aan).

Deze delay krijg ik als ik kijk met HDMI en USB. Ik had gelezen dat USB gelijk zou moeten lopen. Wat moet ik nu doen? Ik heb al de laatste software gedownload, maar daar werd het ook niet beter van. Terugbrengen naar de Mediamarkt? Alvast bedankt voor jullie hulp!

Alle reacties

• Digitaz
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-12-2025
Zojuist met de Samsung Helpdesk gesproken. Ik heb allerlei dingen in mijn instellingen moeten veranderen (Al deze instellingen had ik zelf al eens geprobeerd in de hoop het probleem op te lossen). Na een uur praten werd ik uitgenodigd voor een Remote Management Session. Ze gaan mijn TV 'teamvieweren' vanuit hun helpdesk en zo proberen het probleem op te lossen. Ookal ben ik hier nogal sceptisch over, het verschil tussen beeld en geluid is niet heel groot en zij zullen ook wel delay ervaren, dus ik ben benieuwd of zij het probleem ook kunnen zien.

Hulp is nog altijd welkom!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem met een UE40J6200 maar enkel via de USB mediaspeler en niet via HDMI. Blijkbaar bestaat dit bij veel Samsung modellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Admiral Freebee op 23-06-2016 16:58 ]