muis & toetsenbord [FPS]

Pagina: 1
Acties:

• Apiaan
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-06-2025
Ik zoek een? Ik zoek een muis en een mechanisch toetsenbord.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? Met deze muis en & toetsenbord wil ik gaan gamen voornamelijk CS:GO.

Wat is je budget? $60 voor de muis en $160 voor het toetsenbord
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Het liefst heb ik een betrouwbaar merk met goede kwaliteit de muis en toetsenbord moeten van hetzelfde merk zijn als het merk op het toetsenbord/muis staat. En het lieft RGB mijn hand is 17,5 cm lang vanaf het begin van mijn hand tot aan het einde van mijn middelvinger

Het lieft heb ik een stil toetsenbord heeft niet per se, ook wil ik een redelijk snel toetsenbord en muis, graag een comfortabele muis ik weet dat het een persoonlijke keuze is maar sommige muizen zijn gewoon echt niet fijn.

wat ik al heb gevonden:
Muis: Steelseries Rival 300
Toetsenbord: Steelseries 6Gv2/ Steelseries Apex M800 Mechanical Gaming Keyboard

en
toetsenbord: CM Storm QuickFire XTi
muis: CM Storm Alcor

en
toetsenbord: Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown
muis: Corsair Gaming M65 Pro RGB

Het liefst heb ik wel dat ze beide goed zijn dus een goede muis en een goed toetsenbord. :)
ik sta open voor merken die ik minder goed ken.

Alvast bedankt,
Apiaan

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Als je op zoek bent naar een stil game/mechanisch toetsenbord is de pricewatch: Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent (US layout) met MX Silent switches heel erg leuk. Sowieso ben ik fan van Corsair, maar afgezien van dat zijn de toetsenborden gewoon erg strak en kwalitatief goed.

Qua muis heeft Corsair met de Sabre, M65 en K95 ook leuke muizen. Muizen moet je eigenlijk kijken of je die ergens kan testen, in een fysieke winkel bijvoorbeeld. Wil je palm, grip, claw?

Leuke is dat je met Corsair CUE (hun software) de lichtjes van muis en toetsenbord kunt afstemmen op elkaar (al zijn er vast ook wel andere bedrijven die dat kunnen).

Informaticus of vakkundig Googler?

• Apiaan
Dankjewel, ik heb momenteel de logitech rx300 die vind ik net iets te klein een net wat grotere zou fijn zijn. Ohja zijn de Corsair muizen fijn?

[ Voor 13% gewijzigd door Apiaan op 13-06-2016 07:54 ]

• tch
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-01 16:13

tch

Ben al wat jaren fan van de Razer DeathAdder. Een all-time top in de FPS wereld. Zeker een poging waard, ookal zijn mensen niet altijd even positief over Razer of de bouwkwaliteit van hun producten.

Zelf heb ik een Logitech G710+ toetsenbord. Erg fijn ding naar mijn mening. Enige minpuntje is dat ie wat breed is, wat ietwat in de weg kan komen te zitten als je a la Coutner Strike krampachtig je beeldscherm, muis en toetsenbord op elkaar drukt ;p.

• Vini-Vidi-Vici
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:04
Heb zelf de combi van G502 en G710+ van Logitech. Ben over beide zeer te spreken en werken fijn! De muis is verreweg de beste in zijn klasse. (naast dat dit mijn mening is wordt deze ook door tig reviews onderbouwd). Het toetsenbord is ook zeer degelijk, maar vind zelf de Corsair toetsenborden mooier ogen. Deze zullen ook niet slechter zijn wat betreft kwaliteit. Als switch zou ik kijk naar Reds of Browns. Reds zijn vooral voor FPS heel goed, en browns zijn mooie algemene toetsen.

-

• Apiaan
Dankjewel! Welk merk is het beste voor de muis en toetsenbord?

• TheTinusNL
  • Niet online
Je kan niet zomaar zeggen "merk X maakt het beste toetsenbord en muis".
Elke consument heeft andere wensen en daarom andere voorkeuren.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02 18:41
Inderdaad wat TheTinusNL zegt. Ik kan je dan ook adviseren om per direct te stoppen met het blindstaren naar "het beste merk", simpelweg omdat er meerdere fabrikanten zijn die gewoon uitermate goede producten afleveren.

Een beetje indicatievan de topmerken in de gaming randapparatuur:
- Corsair
- Logitech
- Steelseries
- Razer

Maar elke fabrikant heeft zo z'n pluspunten maar ook minpunten. Wellicht vind je het zelf mooier ogen, maar zowel een muis als toetsenbord van dezelfde fabrikant betekend niet dat dit "beter" is. Sterker nog, er zijn gigantisch veel mensen die hun muis en toetsenbord niet van hetzelfde merk hebben.

Als je mijn mening vraagt:
- Toetsenbord: Corsair K70. Want: persoonlijke ervaring. Heerlijk toetsenbord, niets op aan te merken.
- Muis: Razer. Verschillende muizen getest en geprobeerd, en de Razer muizen liggen toch eigenlijk altijd het lekkerst in de hand.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• TheTinusNL
  • Niet online
EricNL schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:54:
Inderdaad wat TheTinusNL zegt. Ik kan je dan ook adviseren om per direct te stoppen met het blindstaren naar "het beste merk", simpelweg omdat er meerdere fabrikanten zijn die gewoon uitermate goede producten afleveren.

Een beetje indicatievan de topmerken in de gaming randapparatuur:
- Corsair
- Logitech
- Steelseries
- Razer

Maar elke fabrikant heeft zo z'n pluspunten maar ook minpunten. Wellicht vind je het zelf mooier ogen, maar zowel een muis als toetsenbord van dezelfde fabrikant betekend niet dat dit "beter" is. Sterker nog, er zijn gigantisch veel mensen die hun muis en toetsenbord niet van hetzelfde merk hebben.

Als je mijn mening vraagt:
- Toetsenbord: Corsair K70. Want: persoonlijke ervaring. Heerlijk toetsenbord, niets op aan te merken.
- Muis: Razer. Verschillende muizen getest en geprobeerd, en de Razer muizen liggen toch eigenlijk altijd het lekkerst in de hand.
Die merken zijn inderdaad wel de grootste spelers en daarom een goede keuze, al staat een bekend merk niet altijd voor een goed product.

Verder sluit ik mij ook deels aan bij jouw mening. Corsair maakt leuke bordjes. Zelf vind ik de K70 niet zo interessant, de Strafe RGB MX Silent (stil) en K65 RGB MX Speed (klein) zijn leukere bordjes en wat goedkoper.
Qua muis is de Deathadder nog steeds niet voor niets de bekendste gaming muis en daarom een solide keuze, maar er zijn zeker ook nog andere interessante muizen.

• Apiaan
Dan ga ik voor het corsair toetsenbord, het liefst dan ook een corsair muis. Waarschijnlijk de m65. Een RGB muis tenminste.

[ Voor 23% gewijzigd door Apiaan op 13-06-2016 21:37 ]

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-02 08:46
Zelf heb ik al jaren een muis van de Roccat Kone series en zou niks anders meer willen. (heb ook de Deathadder gehad en verscheidene andere muisen, maar deze was toch echt het fijnst)

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-02 15:50

WCA

Ik heb zelf op campzone toen een Asus strix Claw geprobeerd, ik was meteen verliefd, en heb m gelijk gekocht.

Share and Enjoy!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-02 09:23
Niet het zelfde merk maar ben zelf eigenaar van een Razer Deathadder Chroma, lekker grote en zware muis met RGB kleuren zonder teveel poespas.
Ook heb ik vandaag de Corsair gaming- trafe rgb cherry mx silent besteld welke ik donderdag kan gaan proberen maar ik lees er erg veel goede verhalen over!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-01 13:58
voor de muis moet je gewoon echt even naar de winkel om te kijken wat je het fijnste in de hand vind liggen. Ik heb zelf de steelseries rival 300 en vind het een heerlijke muis. Jij zou hem zomaar verschrikkelijk kunnen vinden. Let wel even op dat je een muis met een goede optische sensor koopt. Als je even googled naar welke sensor het beste is kan je dit makkelijk vinden
Pagina: 1