Ik zoek een? Ik zoek een muis en een mechanisch toetsenbord.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? Met deze muis en & toetsenbord wil ik gaan gamen voornamelijk CS:GO.
Wat is je budget? $60 voor de muis en $160 voor het toetsenbord
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Het liefst heb ik een betrouwbaar merk met goede kwaliteit de muis en toetsenbord moeten van hetzelfde merk zijn als het merk op het toetsenbord/muis staat. En het lieft RGB mijn hand is 17,5 cm lang vanaf het begin van mijn hand tot aan het einde van mijn middelvinger
Het lieft heb ik een stil toetsenbord heeft niet per se, ook wil ik een redelijk snel toetsenbord en muis, graag een comfortabele muis ik weet dat het een persoonlijke keuze is maar sommige muizen zijn gewoon echt niet fijn.
wat ik al heb gevonden:
Muis: Steelseries Rival 300
Toetsenbord: Steelseries 6Gv2/ Steelseries Apex M800 Mechanical Gaming Keyboard
en
toetsenbord: CM Storm QuickFire XTi
muis: CM Storm Alcor
en
toetsenbord: Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown
muis: Corsair Gaming M65 Pro RGB
Het liefst heb ik wel dat ze beide goed zijn dus een goede muis en een goed toetsenbord.
ik sta open voor merken die ik minder goed ken.
Alvast bedankt,
Apiaan
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? Met deze muis en & toetsenbord wil ik gaan gamen voornamelijk CS:GO.
Wat is je budget? $60 voor de muis en $160 voor het toetsenbord
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Het liefst heb ik een betrouwbaar merk met goede kwaliteit de muis en toetsenbord moeten van hetzelfde merk zijn als het merk op het toetsenbord/muis staat. En het lieft RGB mijn hand is 17,5 cm lang vanaf het begin van mijn hand tot aan het einde van mijn middelvinger
Het lieft heb ik een stil toetsenbord heeft niet per se, ook wil ik een redelijk snel toetsenbord en muis, graag een comfortabele muis ik weet dat het een persoonlijke keuze is maar sommige muizen zijn gewoon echt niet fijn.
wat ik al heb gevonden:
Muis: Steelseries Rival 300
Toetsenbord: Steelseries 6Gv2/ Steelseries Apex M800 Mechanical Gaming Keyboard
en
toetsenbord: CM Storm QuickFire XTi
muis: CM Storm Alcor
en
toetsenbord: Corsair Vengeance K70 Black, Cherry MX Brown
muis: Corsair Gaming M65 Pro RGB
Het liefst heb ik wel dat ze beide goed zijn dus een goede muis en een goed toetsenbord.
ik sta open voor merken die ik minder goed ken.
Alvast bedankt,
Apiaan